Browsing by Subject конверсія

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
Issue DateTitleAuthor(s)
2019A/B-тестування як ефективний інструмент цифрового маркетингуФедорченко, Андрій Васильович; Пономаренко, Ігор Віталійович
Mar-2020Features of YouTube marketing in modern conditionsChubukova, Olga; Ponomarenko, Igor
Feb-2021Особливості функціональної адаптації промислових споруд баштового типуАнтоненко, Ігор Володимирович
Jan-2021Прийоми ревіталізації інженерних споруд України на основі водонапірних вежАнтоненко, Ігор Володимирович
2023Розроблення та оптимізація програмних засобів з підвищення комерційної ефективності Інтернет-магазинівКорогод, Г. О.; Дерев’янко, О. О.
Dec-2021Формування маркетингової стратегії підприємства у цифровому середовищіПономаренко, Ігор Віталійович; Битик, Олександр Борисович
Feb-2022Функціональна адаптація інженерних споруд баштового типуАнтоненко, Ігор Володимирович
Feb-2022Шляхи адаптації водонапірних веж на території України під нову функціюАнтоненко, Ігор Володимирович
2020Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюВіннікова, Інна Ігорівна; Пономаренко, Ігор Віталійович
2019Інтернет-маркетинг: особливості використання та перспективи розвиткуПономаренко, Ігор Віталійович