Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19473
Назва: Формування маркетингової стратегії підприємства у цифровому середовищі
Інші назви: Формирование маркетинговой стратегии предприятия в цифровой среде
Formation of marketing strategy of the enterprise in the digital environment
Автори: Пономаренко, Ігор Віталійович
Битик, Олександр Борисович
Ключові слова: веб-ресурси
Інтернет
інструменти
комунікації
конверсія
соціальні мережі
цифровий маркетинг
веб-ресурсы
Интернет
инструменты
коммуникации
конверсия
социальные сети
цифровой маркетинг
web resources
Internet
tools
communications
conversion
social networks
digital marketing
Дата публікації: гру-2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Битик О. Б. Формування маркетингової стратегії підприємства у цифровому середовищі : дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 Маркетинг / О. Б. Битик ; наук. кер. І. В. Пономаренко. – Київ : КНУТД, 2021. – 92 с.
Короткий огляд (реферат): Дипломну магістерську роботу присвячено вивченню теоретичних підходів щодо особливостей розвитку цифрового маркетингу. Проведено комплексний аналіз основних інструментів цифрового маркетингу в сучасних умовах та особливості їх використання компаніями для підвищення ефективності діяльності. Представлено основні підходи щодо побудови маркетингової стратегії в цифровому середовищі. Здійснено діагностику маркетингової діяльності "IDS Borjomi Ukraine" як беззаперечного лідера на ринку мінеральних вод в Україні. Розглянуто основні напрями щодо стратегії розвитку "IDS Borjomi Ukraine" завдяки оптимізації маркетингової складової у цифровому середовищі. Проведено всебічне дослідження ринку мінеральних вод в Україні та визначено основних національних виробників. Завдяки використанню кластерного аналізу здійснено сегментацію користувачів, що дозволяє переорієнтовуватись на персоналізовані пропозиції мінеральної води. Спрогнозовано поведінку клієнтів у цифровому середовищі завдяки використанню відповідних методів машинного навчання. Розроблено комплекс заходів щодо вдосконалення маркетингової стратегії компанії у цифровому середовищі.
Дипломная магистерская работа посвящена изучению теоретических подходов по особенностям развития цифрового маркетинга. Проведен комплексный анализ основных инструментов цифрового маркетинга в современных условиях и особенности использования их компаниями для повышения эффективности деятельности. Представлены основные подходы к построению маркетинговой стратегии в цифровой среде. Осуществлена диагностика маркетинговой деятельности "IDS Borjomi Ukraine" как безоговорочного лидера на рынке минеральных вод в Украине. Рассмотрены основные направления стратегии развития "IDS Borjomi Ukraine" благодаря оптимизации маркетинговой составляющей в цифровой среде. Проведено всестороннее исследование рынка минеральных вод в Украине и определены основные национальные производители. Благодаря использованию кластерного анализа осуществлена сегментация пользователей, что позволяет переориентироваться на персонализированные предложения минеральной воды. Спрогнозировано поведение клиентов в цифровой среде благодаря использованию соответствующих методов машинного обучения. Разработан комплекс мер по совершенствованию маркетинговой стратегии компании в цифровой среде.
The master's thesis is devoted to the study of theoretical approaches to the peculiarities of the development of digital marketing. A comprehensive analysis of the main tools of digital marketing in modern conditions and the features of their use by companies to improve efficiency. The main approaches to building a marketing strategy in the digital environment are presented. The diagnostics of IDS Borjomi Ukraine's marketing activity as an undisputed leader in the mineral water market in Ukraine was diagnosed. The main directions of the development strategy of "IDS Borjomi Ukraine" due to the optimization of the marketing component in the digital environment are considered. A comprehensive study of the mineral water market in Ukraine was conducted and the main national producers were identified. Thanks to the use of cluster analysis, user segmentation has been carried out, which allows companies to reorient to personalized mineral water offers. Customer behavior in the digital environment is predicted through the use of appropriate machine learning methods. A set of measures has been developed to improve the company's marketing strategy in the digital environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19473
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom075_Bytyk_Ponomarenko.pdf2,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.