Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19473
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.contributor.authorБитик, Олександр Борисович-
dc.date.accessioned2022-02-16T13:26:25Z-
dc.date.available2022-02-16T13:26:25Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.citationБитик О. Б. Формування маркетингової стратегії підприємства у цифровому середовищі : дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 Маркетинг / О. Б. Битик ; наук. кер. І. В. Пономаренко. – Київ : КНУТД, 2021. – 92 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19473-
dc.description.abstractДипломну магістерську роботу присвячено вивченню теоретичних підходів щодо особливостей розвитку цифрового маркетингу. Проведено комплексний аналіз основних інструментів цифрового маркетингу в сучасних умовах та особливості їх використання компаніями для підвищення ефективності діяльності. Представлено основні підходи щодо побудови маркетингової стратегії в цифровому середовищі. Здійснено діагностику маркетингової діяльності "IDS Borjomi Ukraine" як беззаперечного лідера на ринку мінеральних вод в Україні. Розглянуто основні напрями щодо стратегії розвитку "IDS Borjomi Ukraine" завдяки оптимізації маркетингової складової у цифровому середовищі. Проведено всебічне дослідження ринку мінеральних вод в Україні та визначено основних національних виробників. Завдяки використанню кластерного аналізу здійснено сегментацію користувачів, що дозволяє переорієнтовуватись на персоналізовані пропозиції мінеральної води. Спрогнозовано поведінку клієнтів у цифровому середовищі завдяки використанню відповідних методів машинного навчання. Розроблено комплекс заходів щодо вдосконалення маркетингової стратегії компанії у цифровому середовищі.uk
dc.description.abstractДипломная магистерская работа посвящена изучению теоретических подходов по особенностям развития цифрового маркетинга. Проведен комплексный анализ основных инструментов цифрового маркетинга в современных условиях и особенности использования их компаниями для повышения эффективности деятельности. Представлены основные подходы к построению маркетинговой стратегии в цифровой среде. Осуществлена диагностика маркетинговой деятельности "IDS Borjomi Ukraine" как безоговорочного лидера на рынке минеральных вод в Украине. Рассмотрены основные направления стратегии развития "IDS Borjomi Ukraine" благодаря оптимизации маркетинговой составляющей в цифровой среде. Проведено всестороннее исследование рынка минеральных вод в Украине и определены основные национальные производители. Благодаря использованию кластерного анализа осуществлена сегментация пользователей, что позволяет переориентироваться на персонализированные предложения минеральной воды. Спрогнозировано поведение клиентов в цифровой среде благодаря использованию соответствующих методов машинного обучения. Разработан комплекс мер по совершенствованию маркетинговой стратегии компании в цифровой среде.uk
dc.description.abstractThe master's thesis is devoted to the study of theoretical approaches to the peculiarities of the development of digital marketing. A comprehensive analysis of the main tools of digital marketing in modern conditions and the features of their use by companies to improve efficiency. The main approaches to building a marketing strategy in the digital environment are presented. The diagnostics of IDS Borjomi Ukraine's marketing activity as an undisputed leader in the mineral water market in Ukraine was diagnosed. The main directions of the development strategy of "IDS Borjomi Ukraine" due to the optimization of the marketing component in the digital environment are considered. A comprehensive study of the mineral water market in Ukraine was conducted and the main national producers were identified. Thanks to the use of cluster analysis, user segmentation has been carried out, which allows companies to reorient to personalized mineral water offers. Customer behavior in the digital environment is predicted through the use of appropriate machine learning methods. A set of measures has been developed to improve the company's marketing strategy in the digital environment.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectвеб-ресурсиuk
dc.subjectІнтернетuk
dc.subjectінструментиuk
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectконверсіяuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectвеб-ресурсыuk
dc.subjectИнтернетuk
dc.subjectинструментыuk
dc.subjectкоммуникацииuk
dc.subjectконверсияuk
dc.subjectсоциальные сетиuk
dc.subjectцифровой маркетингuk
dc.subjectweb resourcesuk
dc.subjectInternetuk
dc.subjecttoolsuk
dc.subjectcommunicationsuk
dc.subjectconversionuk
dc.subjectsocial networksuk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.titleФормування маркетингової стратегії підприємства у цифровому середовищіuk
dc.title.alternativeФормирование маркетинговой стратегии предприятия в цифровой средеuk
dc.title.alternativeFormation of marketing strategy of the enterprise in the digital environmentuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorБитык, Александр Борисович-
local.contributor.altauthorBytyk, Oleksandr-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгЗКМ-20uk
local.diplom.targetМетою дослідження є всебічний аналіз тeopeтичних ocнoв дослідження Інтернет-маркетингу компанії; здійснення комплексного анaлiзу мapкeтингoвoї діяльності "IDS Borjomi Ukraine" як лідера ринку мінеральних вод в Україні; рoзрoбкa стрaтегічнoгo нaпряму розвитку "IDS Borjomi Ukraine" завдяки формуванню ефективних рішень на основі комплексного аналізу наявних даних.uk
local.diplom.objectОб’єктом дослідження є оптимізація стратегії цифрового маркетингу "IDS Borjomi Ukraine", що дозволить забезпечити високий рівень лояльності цільової аудиторії у довгостроковій перспективі.uk
local.diplom.predmetПредметом дослідження є напрями вдосконалення стратегії цифрового маркетингу компанії на ринку мінеральної та газованої води в Україні.uk
local.diplom.methodПроведення магістерського дослідження було проведено шляхом застосування наступного переліку методів: аналіз, вивчення динамічних рядів, групування, порівняння та синтез.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality075 Маркетингuk
local.diplom.programКомунікаційний маркетингuk
local.contributor.altadvisorПономаренко, Игорь Витальевич-
local.contributor.altadvisorPonomarenko, Ihor-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom075_Bytyk_Ponomarenko.pdf2,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.