Перегляд зібрання за групою - Теми освітня послуга

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 13 із 13
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Corporate university as a basis for the formation of highly qualified human resources for strategic management of financial and economic security of business entitiesNatroshvili, Svitlana
кві-2018Marketing Internet communication peculiarities in educational services promotionPodolna, Valentina; Ievseitseva, Olena
2020The marketing communications mix: features of development marketing strategy for higher education institutionsYevseytseva, Olena; Sapian, A. S.
2018Використання медіа-інструментарію для просування освітньої послугиПтащенко, О. В.; Амєров, Д. О.; Пащенко, Т. І.
2014Використання сумісного аналізу для дослідженя поведінки споживачів освітніх послугЖарська, І. О.; Неткова, В. М.
2014Концептуальні засади поведінки споживачів на ринку освітніх послуг УкраїниПодольна, В. В.
2014Організаційно-економічні аспекти підвищення якості освітньої послугиБезверхий, К. В.
2014Освітня послуга як продукт економічної діяльності вищих навчальних закладівКрахмальова, Н. А.; Кірієнко, Д. О.
2015Особливості маркетингового ціноутворення на ринку освітніх послугХоменко, О.
2019Особливості регулювання освітньої сфери в системі національного господарстваМайборода, Т. М.
бер-2017Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладуЄвсейцева, О. С.; Новіков, Д. В.
2014Теоретико-методологічний підхід до оцінки результативності функціонування ринку освітніх послугБебко, С. В.
2016Формування наукового потенціалу інноваційного розвитку вищої освітиБугас, Н. В.; Бугас, Валерій Васильович