Перегляд зібрання за групою - Теми ціноутворення

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 10 із 10
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Fundamental principles of predictive analytics in marketingGorodetsky, Yu.
2015Pricing based on perception of the product value by agricultural machinery comsumersShcherbak, V.; Marchenko, S.
2015Важливість цінової політики в сучасній економіціДобробог, Г. В.; Євсейцева, О. С.
2023Маркетингове ціноутворення на ринку молочної продукції УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Бебко, С. В.
2015Особливості маркетингового ціноутворення на ринку освітніх послугХоменко, О.
2022Політика ціноутворення: поняття та особливостіКоваленко, Інна Анатоліївна; Чирва, А. М.
2017Психологія цін у ринковій економіціБугас, Валерій Васильович; Сидоренко, М. А.
2016Підприємницький бізнесГрищенко, І. М.
2014Ціноутворення в системі інструментів забезпечення адаптації вищих навчальних закладів України до ринкових умов господарюванняОстровецький, В. І.
2013Інноваційні підходи до ціноутворення на продукцію промислового підприємстваЯнковець, Т. М.