Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/925
Назва: Важливість цінової політики в сучасній економіці
Автори: Добробог, Г. В.
Євсейцева, О. С.
Ключові слова: pricing
pricing strategy
pricing
enterprise
consumer
competitors
costs
study product
ценовая политика
ценовая стратегия
ценообразование
потребитель
предприятие
конкуренты
расходы
исследования
товар
цінова політика
цінова стратегія
ціноутворення
підприємство
споживач
конкуренти
витрати
дослідження
товар
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Добробог Г. В. Важливість цінової політики в сучасній економіці [Електронний ресурс] / Г. В. Добробог, О. С. Євсейцева // Технології та дизайн. - 2015. - № 4 (17). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_17.
Source: Технології та дизайн
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена важливості цінової політики, з’ясуванню виникнення цих проблем, проведення досліджень. Визначено, які фактори впливають на недосконалість маркетингової цінової політики на підприємствах. Цінова політика впливає на комерційні успіхи підприємства. Тому для розробки цінової політики необхідно проаналізувати усі чинники, які впливають на вибір конкретної цінової політики.
Статья посвящена важности ценовой политики, выяснению возникновения этих проблем, проведения исследований. Определено, какие факторы влияют на несовершенстве маркетинговой ценовой политики на предприятиях. Ценовая политика влияет на коммерческие успехи предприятия. Поэтому для разработки ценовой политики необходимо проанализировать все факторы, которые влияют на выбор конкретной ценовой политики.
The article is devoted to the importance of pricing policies, clarify these problems, research. Determined what factors affect the pricing policy imperfection marketing enterprises. Pricing policy affects the commercial success of the company. Therefore, development of pricing policies is necessary to analyze all factors that influence the choice of a particular pricing policy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/925
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_17
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2015_N4_17.pdf151,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.