Перегляд зібрання за групою - Теми educational services

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 21  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Analysis of innovative development of higher educationBezus, P.; Kugai, Kseniia
2017Analysis of innovative development of higher education in UkraineBezus, P.; Kugai, Kseniia
кві-2018Marketing Internet communication peculiarities in educational services promotionPodolna, Valentina; Ievseitseva, Olena
2014Organizational and economic structure of the domestic market of educational servicesGrashchenko, I. S.; Krasniuk, Svitlana
бер-2017Public relation як система формування іміджу вузуЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2020The marketing communications mix: features of development marketing strategy for higher education institutionsYevseytseva, Olena; Sapian, A. S.
2015Аналіз категоріальних поняття системи управління якістю ВНЗХімічева, Г. І.; Антоненко, О. А.
2014Аналіз ринку освітніх послуг в УкраїніГращенко, І. С.; Сидоренко, Т. А.
2014Використання сумісного аналізу для дослідженя поведінки споживачів освітніх послугЖарська, І. О.; Неткова, В. М.
2016Конкурентна політика вищого навчального закладуДенисенко, М. П.; Бобровник, А.
2014Концептуальні засади поведінки споживачів на ринку освітніх послуг УкраїниПодольна, В. В.
2014Корпоративна культура вищого навчального закладу: контент-аналіз категоріїЛабурцева, О. І.; Майдебура, О. В.
2023Обґрунтування принципів концептуальних засад соціальної відповідальності вищих навчальних закладів на ринку освітніх послугЯценко, В. В.
2014Освітня послуга як продукт економічної діяльності вищих навчальних закладівКрахмальова, Н. А.; Кірієнко, Д. О.
2015Особливості маркетингового ціноутворення на ринку освітніх послугХоменко, О.
2019Особливості регулювання освітньої сфери в системі національного господарстваМайборода, Т. М.
бер-2017Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладуЄвсейцева, О. С.; Новіков, Д. В.
2018Стан та перспективи вищої освіти в УкраїніМельник, А. О.; Кук, Томаш; Сапян, А. С.
2014Ціноутворення в системі інструментів забезпечення адаптації вищих навчальних закладів України до ринкових умов господарюванняОстровецький, В. І.
кві-2021Якісні методи оцінювання іміджу ЗВО як складової внутрішнього маркетингу та підвищення конкурентоспроможностіБіловодська, О. А.; Боєнко, О. Ю.