Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10078
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, А. О.-
dc.contributor.authorСапян, А. С.-
dc.date.accessioned2018-11-07T18:51:07Z-
dc.date.available2018-11-07T18:51:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМельник А. О. Етапи створення ефективної маркетингової стратегії на підприємстві / А. О. Мельник, А. С. Сапян // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : збірник матеріалів II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (12 квітня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 66-69.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10078-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleЕтапи створення ефективної маркетингової стратегії на підприємствіuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра економіки та сфери обслуговуванняuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-12-
local.conference.nameСучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономічна безпека бізнес-процесів в умовах глобальних викликівuk
Розташовується у зібраннях:Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SDR2018_P066-069.pdf233,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.