Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10126
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБолдовська, К. П.-
dc.contributor.authorАндрєєва, Д. В.-
dc.contributor.authorЗам’ятіна, Є. Ж.-
dc.date.accessioned2018-11-08T12:01:18Z-
dc.date.available2018-11-08T12:01:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБолдовська К. П. Методичні аспекти оцінки ефективності маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства / К. П. Болдовська, Д. В. Андрєєва, Є. Ж. Зам’ятіна // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 58.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10126-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleМетодичні аспекти оцінки ефективності маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємстваuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-11-09-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2017_P058.pdf151,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.