Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10184
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБайбардина, Татьяна Н.-
dc.contributor.authorМищенко, Людмила В.-
dc.contributor.authorМищенко, Владимир А.-
dc.contributor.authorБурцева, Оксана А.-
dc.date.accessioned2018-11-09T09:45:22Z-
dc.date.available2018-11-09T09:45:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМаркетинговое образование как стратегический ресурс повышения уровня инновационности белорусской экономики / Т. Н. Байбардина, Л. В. Мищенко, В. А. Мищенко, О. А. Бурцева // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2018. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України : матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (5 жовтня 2018 р., м. Київ). - С. 76-85.uk
dc.identifier.issn2413-0117uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10184-
dc.description.abstractВ статье рассматриваются особенности формирования и приоритеты развития маркетингового образования в системе высшего образования Республики Беларусь. Отражены основные направления становления белорусского рынка образовательных услуг по маркетингу.uk
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості формування і пріоритети розвитку маркетингової освіти в системі вищої освіти Республіки Білорусь. Відображено основні напрями становлення білоруського ринку освітніх послуг з маркетингу.uk
dc.description.abstractIn the article features of formation and priorities of development of marketing education in the system of higher education of the Republic of Belarus are considered. The main directions of formation of the Belarusian market of educational services in marketing are reflected.uk
dc.language.isoruuk
dc.subjectмаркетинговое образованиеuk
dc.subjectспециалист по маркетингуuk
dc.subjectвысшая школаuk
dc.subjectинновационная экономикаuk
dc.subjectмаркетологuk
dc.subjectмаркетингова освітаuk
dc.subjectфахівець з маркетингуuk
dc.subjectвища школаuk
dc.subjectінноваційна економікаuk
dc.subjectmarketing educationuk
dc.subjectmarketing specialistuk
dc.subjecthigher schooluk
dc.subjectinnovative economyuk
dc.subjectmarketeruk
dc.titleМаркетинговое образование как стратегический ресурс повышения уровня инновационности белорусской экономикиuk
dc.title.alternativeМаркетингова освіта як стратегічний ресурс підвищення рівня інноваційності білоруської економікиuk
dc.title.alternativeMarketing education as a strategic resource of increasing the level of innovation of the belarusian economyuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБайбардина, Тетяна М.-
local.contributor.altauthorМищенко, Володимир А.-
local.contributor.altauthorБурцева, Оксана О.-
local.contributor.altauthorBaibardina, Tatiana N.-
local.contributor.altauthorMishchenko, Liudmila V.-
local.contributor.altauthorMishchenko, Vladimir A.-
local.contributor.altauthorBurtceva, Oksana A.-
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.numberСпецвипускuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-10-05-
local.conference.nameЕфективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти Україниuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономічна політика держави щодо забезпечення доступу до якісної вищої освітиuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EOEMIR2018_P076-085.pdf253,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.