Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10229
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorХоменко, О. І.-
dc.contributor.authorГончаренко, А. Р.-
dc.date.accessioned2018-11-09T12:14:16Z-
dc.date.available2018-11-09T12:14:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГончаренко А. Р. Нейромаркетинг та його роль у розумінні споживача та його реакції / А. Р. Гончаренко ; наук. кер. О. І. Хоменко // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 108.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10229-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleНейромаркетинг та його роль у розумінні споживача та його реакціїuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-11-09-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2017_P108.pdf160,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.