Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10344
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorАфтанділянц, М. В.-
dc.contributor.authorНаумкіна, І. О.-
dc.contributor.authorКлючко, А. С.-
dc.date.accessioned2018-11-14T16:23:22Z-
dc.date.available2018-11-14T16:23:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationНаумкіна І. О. Маркетинг вражень як технологія управління споживачами / І. О. Наумкіна, А. С. Ключко ; наук. кер. М. В. Афтанділянц // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 146.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10344-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleМаркетинг вражень як технологія управління споживачамиuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-11-09-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2017_P146.pdf153,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.