Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10490
Назва: | Features of the adult education technologies in the countries of the European union |
Інші назви: | Особливості технологій освіти дорослих у країнах ЄС |
Автори: | Hrashchenko, Iryna Krasniuk, Svitlana |
Ключові слова: | adult education adult learning formal education informal education andragogy lifelong learning lifelong education освіта дорослих навчання дорослих навчання упродовж життя освіта впродовж життя формальна освіта неформальна освіта андрагогіка |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Hrashchenko I. S. Features of the adult education technologies in the countries of the European union / I. S. Hrashchenko, S. O. Krasniuk // Science and innovation : collection of scientific articles. – Publishing house "BREEZE", Montreal, Canada, 2018. – P. 234-240. |
Source: | Science and innovation |
Короткий огляд (реферат): | The article considers the peculiarities of the of adult education technologies in the countries of the European Union. The peculiarities of the adult education system in the countries of the European Union are considered and analyzed. The authors outline the general features and trends of adult education in European countries. Particular attention is paid to the reasons for the emergence of the need for education throughout life and the difficulties in implementing the main ways of obtaining formal and informal education. The specificity of the development and peculiarities of the current state of adult education in the European Union countries is grounded. The importance of adult education as the basic notion of education throughout life is highlighted. У статті розглянуто особливості технологізації освіти дорослих у країнах Євросоюзу. Розглядаються та аналізуються особливості системи освіти дорослих у країнах Європейського Союзу. Автори окреслюють загальні риси й тенденції розвитку навчання дорослого населення у європейських країнах. Особлива увага приділяється причинам виникнення необхідності освіти упродовж життя та труднощам на шляху до реалізації основних шляхів отримання формальної та неформальної освіти. Обґрунтовано специфіку розвитку та особливості сучасного стану освіти дорослих в країнах Євросоюзу. Висвітлено значення освіти дорослих як основоположного поняття освіти впродовж життя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10490 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу |
ISBN: | 978-1-926711-32-9 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра філології та перекладу (ФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Canada_2018_Titul.pdf | 217,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Canada_2018_Zmist.pdf | 145,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Canada_2018_234-240.pdf | 313,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.