Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1056
Назва: Проблемні питання формування асортиментної політики торговельних підприємств
Автори: Федоряк, Р. М.
Андрійчук, А. О.
Ключові слова: assortment
assortment policy
formation of assortment
demand
consumer demand
ассортимент
ассортиментная политика
формирование ассортимента
спрос
потребительский спрос
асортимент
асортиментна політика
формування асортименту
попит
споживчий попит
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Федоряк Р. М. Проблемні питання формування асортиментної політики торговельних підприємств [Електронний ресурс] / Р. М. Федоряк, А. О. Андрійчук // Технології та дизайн. - 2014. - № 4 (13). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_4_11.
Source: Технології та дизайн
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність асортиментної політики торговельних підприємств, визначено вплив асортиментної політики на розвиток підприємств торгівлі, проаналізовано фактори формування асортиментної політики.
В статье раскрыта сущность ассортиментной политики торговых предприятий, определено влияние ассортиментной политики на развитие предприятий торговли, проанализированы факторы формирования ассортиментной политики.
The article explores the nature of product policy of trade companies, determined the impact of product policy in the development of trading enterprises, factors that product policy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1056
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_4_11
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2014_N4_11.pdf132,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.