Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10614
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorAbsaliamova, Yana-
dc.date.accessioned2018-11-28T11:11:58Z-
dc.date.available2018-11-28T11:11:58Z-
dc.date.issued2018-10-
dc.identifier.citationAbsaliamova Ya. The factors of influence on professional self-realization of the foreign language teacher of a technical higher educational establishments / Ya. Absaliamova // Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. – 2018. – Vol. 6, No. 5. – P. 8-10.uk
dc.identifier.issn1338-9432uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10614-
dc.description.abstractThe article is devoted to the problem of professional self-actualization of the modern foreign language teacher of a technical university. The article explains the essence of the factors, which influence the professional self-realization of the foreign language teacher of a technical higher educational establishments, particularly of the system of ongoing education, and defines directions for further studies. Thus, among the main groups offactors of influence, within the problem formulated, we have distinguished subjective, objective and subjective-objective ones. Among them, the main role is played by subjective factors, since the professional self-realization of the teacher is based on internal reserves of an individual, not on the external conditions of his professional activity. It is proved that the intellectual mobility of a specialist is the determining subjective factor. The peculiarities and patterns of the formation of intellectual mobility of specialists are proposed to be directions for perspective scientific research.uk
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі професійної самореалізації сучасного викладача іноземної мови технічного університету. Наукова стаття розкриває сутність факторів впливу на професійну самореалізацію викладача іноземних мов технічного вишу, зокрема системи неперервної освіти та визначає напрями подальших наукових досліджень. Так, основними групами факторів впливу, в межах сформульованої проблеми, виділено суб'єктивні, об'єктивні та суб'єктивно-об'єктивні. Серед них головну роль відіграють суб'єктивні, оскільки професійна самореалізація викладача відбувається базуючись на внутрішніх резервах особистості, а не на зовнішніх умовах його фахової діяльності. Доводиться, що визначальним суб'єктивним фактором виступає інтелектуальна мобільність фахівця. Напрямом перспективних наукових розвідок виділено особливості та закономірності формування інтелектуальної мобільності фахівців.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена проблеме профессиональной самореализации современного преподавателя иностранного языка технического университета. В статье обобщаются различные взгляды ученых на самореализацию, что рассматривается ими как процесс реализации потенциала человека, который постоянно развивается. Приоритетное значение, учитывая важность развития интеллекта для самореализации специалиста, следует придавать формированию соответствующей мобильности как способности и готовности к дальнейшему развитию. Обосновывается, что интеллектуальная мобильность играет ориентирующую роль в жизни человека, способствуя самореализации, в том числе профессиональной, преподавателя, выступая показателем уровня его интеллектуального развития и критерием постоянной социальной адаптации.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectfactor of influenceuk
dc.subjectforeign language teacheruk
dc.subjectintellectual mobilityuk
dc.subjectprofessional self-actalisationuk
dc.subjectteacher's professional self-realizationuk
dc.subjecttechnical universityuk
dc.subjectвикладач іноземної мовиuk
dc.subjectінтелектуальна мобільністьuk
dc.subjectпрофесійна самореалізаціяuk
dc.subjectпрофесійна самореалізація викладачаuk
dc.subjectтехнічний університетuk
dc.subjectфактор впливуuk
dc.subjectпреподаватель иностранного языкаuk
dc.subjectинтеллектуальная мобильностьuk
dc.subjectпрофессиональная самореализацияuk
dc.subjectпрофессиональная самореализация преподавателяuk
dc.subjectтехнический университетuk
dc.subjectфактор влиянияuk
dc.titleThe factors of influence on professional self-realization of the foreign language teacher of a technical higher educational establishmentsuk
dc.title.alternativeФактори впливу на професійну самореалізацію викладача іноземних мов технічного вишуuk
dc.title.alternativeФакторы влияния на профессиональную самореализацию учителя иностранных языков технических вузовuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorАбсалямова, Яна-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceScientific Letters of Academic Society of Michal Baludanskyuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceЗарубіжні виданняuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scientific_Letters_2018_6(5).pdf1,92 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.