Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10697
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorBurlaka, I.-
dc.contributor.authorKolesnyk, B.-
dc.date.accessioned2018-12-03T18:07:51Z-
dc.date.available2018-12-03T18:07:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationKolesnyk B. Native advertising as a coming type of Internet marketing / B. Kolesnyk; наук. кер. I. Burlaka // Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу : зб. тез доповідей III Всеукр. наук.-практ. конф. (10 квітня 2018 р., м. Київ) / за заг. ред. М. О. Чернець. - Київ : КНУТД, 2018. - С. 182-185.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10697-
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleNative advertising as a coming type of Internet marketinguk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-10-
local.conference.nameІнноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionПрофесійне становлення фахівців в епоху глобалізації: досвід, проблеми, перспективиuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ITPF2018_P182-185.pdf306,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.