Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10748
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дворянчикова, Світлана Євгенівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-05T13:26:18Z | - |
dc.date.available | 2018-12-05T13:26:18Z | - |
dc.date.issued | 2017-12 | - |
dc.identifier.citation | Дворянчикова С. Є. Лінгвістична семантика комічних контекстів: привід розвитку критичного мислення / С. Є. Дворянчикова // Науковий потенціал та перспективи розвитку філологічних наук : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 8-9 грудня 2017 року. – Київ : ТНУ імені В. І. Вернадського, 2017. – С. 168-170. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10748 | - |
dc.description.abstract | Критичне мислення, його розвиток та імплементація в освітнє середовище останні роки не втрачають актуальності у провідних країнах Європи і світу. Так звані навички “Four Cs” (тобто критичного мислення, комунікації, спільної роботи і творчості) у США визнані найважливішими вміннями для освіти та професійного розвитку в ХХІ ст., а в 2016 р. на Всесвітньому економічному форумі в Давосі критичне мислення зайняло другу сходинку серед тих компетентностей, що будуть затребувані найближчим часом або є необхідними для успішної кар’єри вже зараз. Суто лінгвістичних праць, що виділяють саме механізми розгортання комічного або впорядковують принципи його сприйняття, замало, втім, як і студій аналізу текстів з позицій критичного мислення або з метою систематизування семантичних ознак рекламних, агітаційних чи пропагандистського характеру текстів, створених з потрібною метою, чи таких, що розгортуються під час спілкування. На наш погляд, успішне вирішення цих проблем дозволить правильно інтерпретувати комічні контексти, а також сприятиме розвитку критичного мислення та його вивчення з лінгвістичних позицій. Подібні дослідження можуть мати перспективи щодо подальшого розвитку в галузі політології, психології, конфліктології, педагогіки, філології і просування інноваційних технологій у практику української вищої освіти. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського | uk |
dc.subject | лінгвистика | uk |
dc.subject | критичне мислення | uk |
dc.subject | освітнє середовище | uk |
dc.subject | компетентності | uk |
dc.subject | семантика | uk |
dc.subject | комічні контексти | uk |
dc.title | Лінгвістична семантика комічних контекстів: привід розвитку критичного мислення | uk |
dc.title.alternative | Лингвистическая семантика комических контекстов: повод к развитию критического мышления | uk |
dc.type | Thesis | uk |
local.contributor.altauthor | Дворянчикова, Светлана Евгеньевна | - |
local.subject.section | Соціально-гуманітарні науки | uk |
local.subject.faculty | Інститут права та сучасних технологій | uk |
local.subject.department | Кафедра філології та перекладу | uk |
local.conference.location | Київ | uk |
local.conference.date | 2017-12-08 | - |
local.conference.name | Науковий потенціал та перспективи розвитку філологічних наук | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра філології та перекладу (ФП) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
NPPRFN_20171208-09_P168-170.pdf | 177,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.