Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10748
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДворянчикова, Світлана Євгенівна-
dc.date.accessioned2018-12-05T13:26:18Z-
dc.date.available2018-12-05T13:26:18Z-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifier.citationДворянчикова С. Є. Лінгвістична семантика комічних контекстів: привід розвитку критичного мислення / С. Є. Дворянчикова // Науковий потенціал та перспективи розвитку філологічних наук : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 8-9 грудня 2017 року. – Київ : ТНУ імені В. І. Вернадського, 2017. – С. 168-170.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10748-
dc.description.abstractКритичне мислення, його розвиток та імплементація в освітнє середовище останні роки не втрачають актуальності у провідних країнах Європи і світу. Так звані навички “Four Cs” (тобто критичного мислення, комунікації, спільної роботи і творчості) у США визнані найважливішими вміннями для освіти та професійного розвитку в ХХІ ст., а в 2016 р. на Всесвітньому економічному форумі в Давосі критичне мислення зайняло другу сходинку серед тих компетентностей, що будуть затребувані найближчим часом або є необхідними для успішної кар’єри вже зараз. Суто лінгвістичних праць, що виділяють саме механізми розгортання комічного або впорядковують принципи його сприйняття, замало, втім, як і студій аналізу текстів з позицій критичного мислення або з метою систематизування семантичних ознак рекламних, агітаційних чи пропагандистського характеру текстів, створених з потрібною метою, чи таких, що розгортуються під час спілкування. На наш погляд, успішне вирішення цих проблем дозволить правильно інтерпретувати комічні контексти, а також сприятиме розвитку критичного мислення та його вивчення з лінгвістичних позицій. Подібні дослідження можуть мати перспективи щодо подальшого розвитку в галузі політології, психології, конфліктології, педагогіки, філології і просування інноваційних технологій у практику української вищої освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТаврійський національний університет імені В. І. Вернадськогоuk
dc.subjectлінгвистикаuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.subjectкомпетентностіuk
dc.subjectсемантикаuk
dc.subjectкомічні контекстиuk
dc.titleЛінгвістична семантика комічних контекстів: привід розвитку критичного мисленняuk
dc.title.alternativeЛингвистическая семантика комических контекстов: повод к развитию критического мышленияuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorДворянчикова, Светлана Евгеньевна-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-12-08-
local.conference.nameНауковий потенціал та перспективи розвитку філологічних наукuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NPPRFN_20171208-09_P168-170.pdf177,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.