Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10780
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Косенко, Д. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-05T21:18:28Z | - |
dc.date.available | 2018-12-05T21:18:28Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Косенко Д. Ю. Простір сучасного шкільного класу: зонування та гнучка організація / Д. Ю. Косенко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 166-169. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10780 | - |
dc.description.abstract | Один з підходів до оновлення освітнього простору, що пропонується в рамках української шкільної реформи – створення в класі додаткових навчальних осередків. Цей підхід має бути врівноважено можливістю трансформації простору класу. Пошук балансу між цими двома підходами є завданням школи та вчителя, а не предметом нормування. Можливості впровадження цих підходів залежать від наповнюваності класного приміщення. За умов, що площа класу становить 1,7–2,0 м2 на одного учня (50–60 м2 за кількості учнів 30), можливості такої організації є незначними. Повноцінне впровадження сучасних підходів до урізноманітнення організації освітнього простору є можливим за умов питомої площі класу близько 2,5 м2 на одного учня. | uk |
dc.description.abstract | One of the approaches to create modern learning spaces is organizing additional learning zones in the classroom. This approach is recommended in the context of Ukrainian school reform. This should be balanced with possibilities of the flexible classroom organization. Balancing those approaches should be the task of particular schools and teacher, but not a matter of regulation. The possibility of improving both approaches depends on classroom occupancy. In 50–60 m2 classroom with 30 pupils (1,7–2,0 m2 per pupil) those possibilities are poor. Improvement of modern approaches to classroom design is possible under in the classroom having about 2,5 m2 per student. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Київський національний університет технологій та дизайну | uk |
dc.subject | шкільний дизайн | uk |
dc.subject | освітній простір | uk |
dc.subject | зонування простору | uk |
dc.subject | гнучка організація простору | uk |
dc.subject | classroom design | uk |
dc.subject | learning space | uk |
dc.subject | room zoning | uk |
dc.subject | flexible organization of room | uk |
dc.title | Простір сучасного шкільного класу: зонування та гнучка організація | uk |
dc.title.alternative | Modern classroom space: zoning and flexibile organization | uk |
dc.type | Thesis | uk |
local.contributor.altauthor | Kosenko, D. | - |
local.conference.location | Київ | uk |
local.conference.date | 2018-04-20 | - |
local.conference.name | Актуальні проблеми сучасного дизайну | uk |
local.subject.method | 0 | uk |
local.conference.section | Перспективи розвитку дизайну архітектурного середовища | uk |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми сучасного дизайну Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
APSD2018_V2_P166-169.pdf | 208,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.