Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1079
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯвнікова, М. О.uk
dc.contributor.authorХоменко, О. І.uk
dc.date.accessioned2016-03-04T11:11:46Z-
dc.date.available2016-03-04T11:11:46Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationЯвнікова М. О. Вдосконалення маркетингової діяльності підприємств ресторанного бізнесу [Електронний ресурс] / М. О. Явнікова, О. І. Хоменко // Технології та дизайн. - 2014. - № 3 (12). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_3_17.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1079-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_3_17
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості маркетингової діяльності на підприємствах ресторанного бізнесу. Розглянуто сучасний стан ресторанного ринку України та специфіка маркетингу на підприємствах цієї сфери бізнесу. Результати дослідження цього ринку подано у статті.uk
dc.description.abstractВ статье исследованы особенности маркетинговой деятельности на предприятиях ресторанного бизнеса. Рассмотрено современное состояние ресторанного рынка Украины и специфика маркетинга на предприятиях этой сферы бизнеса. Результаты исследования этого рынка представлены в статье.ru
dc.description.abstractThe article investigates the characteristics of marketing activities in enterprises restaurant business. The present state of the restaurant market in Ukraine and specific marketing enterprises of this business. The results of this market research presented in the article.en
dc.languageuk
dc.subjectcateringen
dc.subjectmarket conditionsen
dc.subjectmarketing activitiesen
dc.subjectресторанный бизнесru
dc.subjectсостояние рынкаru
dc.subjectмаркетинговая деятельностьru
dc.subjectресторанний бізнесuk
dc.subjectстан ринкуuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.titleВдосконалення маркетингової діяльності підприємств ресторанного бізнесуuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorYavnikova, М. А.en
local.contributor.altauthorKhomenko, О. І.en
local.contributor.altauthorЯвникова, М. А.ru
local.contributor.altauthorХоменко, А. И.ru
local.subject.sectionЕкономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 3 (12)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2014_N3_17.pdf136,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.