Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10833
Назва: Native advertising and major trends
Інші назви: Головні тенденції нативної реклами
Автори: Burlaka, I. Y.
Volkovynska, P. S.
Ключові слова: native advertising
market strategy
social media
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені В. Лазаряна
Бібліографічний опис: Volkovynska P. S. Native advertising and major trends / P. S. Volkovynska ; res. sup. I. Y. Burlaka // Modern Technologies: Improving the Present and Impacting the Future : International Scientific Multidisciplinary Conference of Students and Beginner Scientists, November 22, 2018 (Dnipro, Ukraine). – Дніпро : Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна, 2018. – С. 72-73.
Короткий огляд (реферат): Native advertising is a type of advertising, mostly online, that matches the form and function of the platform up on which it appears. Native ads have become an integral part of the marketing strategy for the brand.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10833
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MTIPIF_20181122_Titul.pdf268,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
MTIPIF_20181122_P72-73.pdf257,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
MTIPIF_20181122_Zmist.pdf344,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.