Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10839
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКвіта, Г. М.-
dc.contributor.authorШіковець, К. О.-
dc.contributor.authorГоловач, М. С.-
dc.date.accessioned2018-12-10T13:17:29Z-
dc.date.available2018-12-10T13:17:29Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКвіта Г. М. Застосування методу Едварда де Боно в бізнес-аналізі сучасного підприємства [Електронний ресурс] / Г. М. Квіта, К. О. Шіковець, М. С. Головач // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – Вип. 4 (15). – С. 186-190. – Режим доступу: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/index.php/15-2018-ukruk
dc.identifier.issn2518-1971uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10839-
dc.description.abstractУ статті аналітичний метод "шести капелюхів" Едварда де Боно адаптовано для аналізу бізнес-моделі підприємства в умовах перенасиченого ринку на прикладі мережі супермаркетів Novus. Розглянуто можливість генерації нових бізнес-ідей за допомогою креативного мислення.uk
dc.description.abstractВ статье аналитический метод "шести шляп" Эдварда де Боно адаптирован для анализа бизнес-модели предприятия в условиях перенасыщенного рынка на примере сети супермаркетов Novus. Рассмотрена возможность генерации новых бизнес-идей с помощью креативного мышления.uk
dc.description.abstractThe article considers the analytical method of Edward de Bono’s Six Thinking Hats and the use of this method in analysing the work of a holding company in an over-saturated market on the example of a supermarket chain Novus. It considers the possibility of generating new business ideas with the help of creative thinking.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectшість капелюхів мисленняuk
dc.subjectЕдвард де Боноuk
dc.subjectNovusuk
dc.subjectхолдингuk
dc.subjectринок рітейлуuk
dc.subjectторгівляuk
dc.subjectшесть шляп мышленияuk
dc.subjectЭдвард де Боноuk
dc.subjectрынок ритейлаuk
dc.subjectторговляuk
dc.subjectsix thinking hatsuk
dc.subjectEdward de Bonouk
dc.subjectholdinguk
dc.subjectretail marketuk
dc.subjecttradeuk
dc.titleЗастосування методу Едварда де Боно в бізнес-аналізі сучасного підприємстваuk
dc.title.alternativeApplication of the Edward de Bono method in the business analysis of a modern enterpriseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorKvita, G. M.-
local.contributor.altauthorShikovets, K. O.-
local.contributor.altauthorGolovach, M. S.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceСхідна Європа: економіка, бізнес та управлінняuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.urihttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/index.php/15-2018-ukruk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья-32.pdf322,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.