Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1097
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуріна, Н. Д.uk
dc.contributor.authorКирилко, Н. М.uk
dc.contributor.authorГончаренко, Х. А.uk
dc.date.accessioned2016-03-09T10:54:20Z-
dc.date.available2016-03-09T10:54:20Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationГуріна Н. Д. Обгрунтування стратегії участі підприємства у виставці [Електронний ресурс] / Н. Д. Гуріна, Н. М. Кирилко, Х. А. Гончаренко // Технології та дизайн. - 2014. - № 2 (11). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_2_17.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1097-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_2_17
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості вибору стратегії участі підприємства у виставці. Досліджені принципи, на яких вона базується та від чого залежить. Встановлено, що вибір стратегії участі підприємства у виставці залежить від цілей, які переслідує підприємство, та запропоновано оптимальний метод вибору виставки, відповідно поставленим цілям підприємства.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены особенности выбора стратегии участия предприятия в выставке. Исследованы принципы, на которых она базируется и от чего зависит. Установлено, что выбор стратегии участия предприятия в выставке зависит от целей, которые стоять перед предприятием и предложен оптимальный метод выбора выставки, согласно поставленным целям.ru
dc.description.abstractThe article considers the particular choice of strategy enterprise participation in the exhibition. Principles on which it is based and on which depends. Found that the choice of strategy for enterprise participation in the exhibition depends on the purpose pursued by the enterprise, and proposes the best method of selecting the exhibition, under the set goals of the company.en
dc.languageuk
dc.subjectexhibitionen
dc.subjectchoice of strategyen
dc.subjecttargets enterprise participation in the exhibitionen
dc.subjectmethod of scoringen
dc.subjectвыставкиru
dc.subjectвыбор стратегии участияru
dc.subjectцели участия предприятия в выставкеru
dc.subjectметод балльной оценкиru
dc.subjectвиставкиuk
dc.subjectвибір стратегії участіuk
dc.subjectцілі участі підприємства у виставціuk
dc.subjectметод бальної оцінкиuk
dc.titleОбгрунтування стратегії участі підприємства у виставціuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorGurina, N. D.en
local.contributor.altauthorKirilko, N. N.en
local.contributor.altauthorGoncharenko, К. А.en
local.contributor.altauthorГурина, Н. Д.ru
local.contributor.altauthorКирилко, Н. Н.ru
local.contributor.altauthorГончаренко, Х. А.ru
local.subject.sectionЕкономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 2 (11)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2014_N2_17.pdf154,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.