Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11087
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗимбалевська, Ю. В.-
dc.contributor.authorГончаренко, А. Р.-
dc.date.accessioned2018-12-15T23:43:19Z-
dc.date.available2018-12-15T23:43:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГончаренко А. Р. Тренди 2017 року, що впливають на брендинг / А. Р. Гончаренко ; наук. кер. Ю. В. Зимбалевська // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 289-290.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11087-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectтренди брендингуuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectторгова маркаuk
dc.titleТренди 2017 року, що впливають на брендингuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-26-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionМаркетингuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2018_V3_P289-290.pdf591,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.