Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11094
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСмірнова, К. В.-
dc.contributor.authorЧабанюк, А. С.-
dc.date.accessioned2018-12-16T00:14:12Z-
dc.date.available2018-12-16T00:14:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЧабанюк А. С. Використання "greenwashing" як форми псевдо екологічного маркетингу / А. С. Чабанюк ; наук. кер. К. В. Смірнова // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 303-304.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11094-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectгрінвошингuk
dc.subjectзелений камуфляжuk
dc.subjectекологічний маркетингuk
dc.titleВикористання "greenwashing" як форми псевдо екологічного маркетингуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-26-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionМаркетингuk
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2018_V3_P303-304.pdf790,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.