Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11383
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorChkura, N. S.-
dc.contributor.authorRovniaguine, O. V.-
dc.date.accessioned2019-01-01T21:57:58Z-
dc.date.available2019-01-01T21:57:58Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationRovniaguine O. V. Le marketing politique en France / O. V. Rovniaguine; наук. кер. N. S. Chkura // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 481-482.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11383-
dc.language.isofruk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleLe marketing politique en Franceuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-26-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionІноземні мовиuk
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2018_V3_P481-482.pdf241,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.