Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГудкова, Наталья Николаевна-
dc.date.accessioned2016-03-15T07:58:47Z-
dc.date.available2016-03-15T07:58:47Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationГудкова Н. Н. Метафорические модели современной русской рекламы элитных товаров / Н. Н. Гудкова // Мова і культура. — 2009. — Вип. 12, Т. IX (134). — С. 213—218.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1149-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу сучасного стану дослідження концептуальної метафори, аналізу метафоричних моделей у текстах реклами елітних товарів.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена анализу современного состояния исследования концептуальной метафоры, анализу метафорических моделей в текстах рекламы элитных товаров.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the analysis of the modern state of the conceptual metaphor reserach, to the analysis of metaphorical models in the texts of the elite goods advertisements.uk
dc.language.isoruuk
dc.subjectметафорична модельuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectпредмети розкошуuk
dc.subjectметафорическая модельuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectпредметы роскошиuk
dc.subjectmetaphorical modeluk
dc.subjectadvertisementuk
dc.subjectluxury goodsuk
dc.titleМетафорические модели современной русской рекламы элитных товаровuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionГуманітарні наукиuk
local.sourceМова і культураuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 2009 Метафорические модели Гудкова.pdf256,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.