Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11635
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЧернявський, К. В.-
dc.contributor.authorКожедуб, В. О.-
dc.date.accessioned2019-01-11T10:47:57Z-
dc.date.available2019-01-11T10:47:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКожедуб В. О. Загальний вплив реклами на мотивацію при купівлі товарів чи послуг / В. О. Кожедуб ; наук. кер. К. В. Чернявський // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2018. - Т. 1 : Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення. - С. 489-490.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11635-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectмотивація людейuk
dc.subjectкупівля товарівuk
dc.subjectвплив рекламиuk
dc.titleЗагальний вплив реклами на мотивацію при купівлі товарів чи послугuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-26-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionСучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціалього призначенняuk
local.conference.subsectionГрафічні зображення при створенні матеріалів та інших дизайн-об'єктівuk
Розташовується у зібраннях:Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2018_V1_P489-490.pdf439,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.