Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12207
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorChuprina, N. V.en
dc.contributor.authorKolosnichenko, M. V.en
dc.date.accessioned2019-03-17T22:45:54Z-
dc.date.available2019-03-17T22:45:54Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationChuprina N. V. Substantiation of the fashion system as the concept of fashion conduct in modern consumer society = Обґрунтування системи моди як концепції модної поведінки в сучасному суспільстві споживання [Текст] / N. V. Chuprina, M. V. Kolosnichenko // Art and Design. - 2018. - № 3 (03). - С. 9-20.uk
dc.identifier.issn2617-0272
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12207-
dc.description.abstractВизначення основних принципів формування та розповсюдження модних інновацій в суспільстві в контексті функціонування сучасної системи моди. Характеристика модних інновацій як об'єктів системи моди та засобу модної комунікації в сучасному суспільстві споживання. В роботі використані методи систематизації та актуалізації літературно-аналітичної інформації про принципи і етапи дизайн-діяльності у формуванні та розповсюдженні модних інновацій. Накопичення, систематизація і реалізація проектної інформації проведені шляхом вивчення спеціалізованої професійної літератури щодо дизайн-діяльності провідних дизайнерських брендів. Визначено та охарактеризовано основні функціональні категорії концепції формування та протікання модних тенденцій в системі моди. Наведено опис основних джерел модних інновацій, проведено порівняльний аналіз діяльності законодавців та розповсюджувачів об'єктів моди, в контексті їх ролі у формуванні, впровадженні та споживанні модних тенденцій. Охарактеризовано принципи взаємовпливу напряму руху та швидкості розповсюдження модної інновації в суспільстві масового споживання. В роботі сформульовані основні чинники формування модних інновацій в системі моди та визначено основні функціональні категорії системи моди як інтегрованої концепції модної поведінки в сучасному суспільстві споживання. В роботі охарактеризовано чинники формування та реалізації актуальних модних продуктів, що відповідають модним тенденціям. Обґрунтована доцільність їх адаптації та впровадження при розробці модного одягу різних класів, від prêt-a-porte до mass market як модних продуктів системи моди.uk
dc.description.abstractОпределение основных принципов формирования и распространения модных инноваций в обществе в контексте функционирования современной системы моды. Характеристика модных инноваций как объектов системы моды и средства модной коммуникации в современном обществе потребления. В работе использованы методы систематизации и актуализации литературно-аналитической информации о принципах и этапах дизайн-деятельности в формировании и распространении модных инноваций. Накопление, систематизация и реализация проектной информации проведены путем изучения специализированной профессиональной литературы относительно дизайн-деятельности ведущих дизайнерских брендов. Определены и охарактеризованы основные функциональные категории концепции формирования и протекания модных тенденций в системе моды. Приведено описание основных источников модных инноваций, проведен сравнительный анализ деятельности законодателей и распространителей объектов моды, в контексте их роли в формировании, внедрении и потреблении модных тенденций. Охарактеризованы принципы взаимовлияния направления движения и скорости распространения модной инновации в обществе массового потребления. В работе сформулированы основные факторы формирования модных инноваций в системе моды и определены основные функциональные категории системы моды как интегрированной концепции модного поведения в современном обществе потребления. В работе охарактеризованы факторы формирования и реализации актуальных модных продуктов, соответствующих модным тенденциям. Обоснована целесообразность их адаптации и внедрения при разработке модной одежды различных классов, от prеt-а-porte до mass market как модных продуктов системы моды.ru
dc.description.abstractDetermination of the basic principles of formation and distribution of fashion innovations in society in the context of the functioning of the modern fashion system. Characteristics of fashion innovations as objects of the fashion system and means of fashion communication in the modern consumer society. The methods of systematization and actualization of literary-analytical information about the principles and stages of design-activity in the formation and distribution of fashion innovations are used in the paper. Accumulation, systematization and implementation of project information is carried out by studying of specialized professional literature on the design activities of leading design brands. The basic functional categories of the concept of formation and the occurrence of fashion trends in the fashion system are defined and characterized. The description of the main sources of fashion innovations is given, a comparative analysis of the activity of legislators and distributors of fashion objects is conducted, in the context of their role in the formation, introduction and consumption of fashion trends. The principles of mutual influence of the direction of spreading and the speed of the dissemination of fashion innovation in the society of mass consumption are characterized. In the paper, the main factors of the formation of fashion innovations in the system of fashion are formulated and the main functional categories of the fashion system as the integrated concept of fashion conduct in the modern society of consumption are defined. The paper describes the factors of the formation and realization of topical fashion products that are in line with fashion trends. The appropriateness of their adaptation and implementation in the design of fashion clothes of various classes, from pret-a-porte to mass market as fashion products of the fashion system is substantiated.en
dc.languageen
dc.subjectсистема модиuk
dc.subjectмодний продуктuk
dc.subjectоб'єкт системи модиuk
dc.subjectдизайнерський брендuk
dc.subjectмодна тенденціяuk
dc.subjectмодна поведінкаuk
dc.subjectмодний процесuk
dc.subjectсистема модыru
dc.subjectмодный продуктru
dc.subjectобъект системы модыru
dc.subjectдизайнерский брендru
dc.subjectмодная тенденцияru
dc.subjectмодное поведениеru
dc.subjectмодный процессru
dc.subjectfashion systemen
dc.subjectfashion producten
dc.subjectfashion system objecten
dc.subjectdesigner branden
dc.subjectfashion trenden
dc.subjectfashion conducten
dc.subjecttrendy processen
dc.titleSubstantiation of the fashion system as the concept of fashion conduct in modern consumer societyen
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorЧупріна, Н. В.uk
local.contributor.altauthorКолосніченко, М. В.uk
local.contributor.altauthorЧуприна, Н. В.ru
local.contributor.altauthorКолосниченко, М. В.ru
local.subject.sectionМистецтвознавство. Технічні наукиuk
local.sourceArt and Designuk
local.source.number№ 3 (03)uk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра ергономіки і дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра мистецтва та дизайну костюмаuk
local.identifier.doi10.30857/2617-0272.2018.3.1
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Art and Design
Кафедра моди та стилю (МС)
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
artdes_2018_N3_P009-020.pdf664,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.