Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12237
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПтащенко, О. В.uk
dc.contributor.authorРодіонов, С. О.uk
dc.contributor.authorКущ, Я. М.uk
dc.date.accessioned2019-03-17T23:02:03Z-
dc.date.available2019-03-17T23:02:03Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationПтащенко О. В. Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесів [Текст] / О. В. Птащенко, С. О. Родіонов, Я. М. Кущ // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2018. - № 4 (125). - С. 92-101.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12237-
dc.description.abstractГлобалізація засобів масової інформації як частини загальносвітового процесу інформатизації заслуговує окремого наукового розгляду, пояснення й аналізу з кількох причин, зокрема, в силу масштабів, наслідків і перспектив складного та домінуючого економічного впливу на всі сторони економіки і гуманітарну сферу суспільного життя. У сучасних умовах сформувалося стійке визначення інформаційних технологій, а саме як сукупності методів і програмно-технічних засобів, що об’єднуються в технологічний ланцюжок та забезпечують збір, обробку, зберігання, розподіл та відображення інформації. Очевидно, що культурна спільність світу забезпечується завдяки засобам масової інформації значно більшою мірою, ніж технологічними складовими глобалізації – вона є просто ширшою за такі окремі складові, як мережеві технології, мобільний зв'язок, телебачення та інше. Проте незважаючи на це, безпосередньо ЗМІ, як глобальні засоби, розвиваються істотно повільніше, ніж відокремлені технологічні рішення та компоненти глобалізації. При розгляді глобалізації через призму засобів масової інформації як інструменту розвитку міжнародного маркетингу стає зрозуміло, що вони є потужним, проте, на жаль, найчастіше руйнівним засобом, який має можливість і здатність обійти різні формальні бар’єри, такі як суверенітет, незалежність, національні особливості тощо. Не варто виключати й можливість ігнорування такого явища, як «інформаційні війни». У статті проаналізовано роль інформаційних технологій у встановленні діалогу і згоди в сучасному суспільстві, оцінюється прояв і ступінь впливу на процес міжкультурної комунікації в контексті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізації.uk
dc.description.abstractГлобализация средств массовой информации как части общемирового процесса информатизации заслуживает отдельного научного рассмотрения, объяснения и анализа по нескольким причинам, в частности, в силу масштабов, последствий и перспектив сложного и доминирующего экономического влияния на все стороны экономики и гуманитарной сферы общественной жизни. В современных условиях сформировалось устойчивое определение информационных технологий, а именно как совокупности методов и программно-технических средств, объединенных в технологическую цепочку, которые обеспечивают сбор, обработку, хранение, распределение и отображение информации. Очевидно, что культурная общность мира обеспечивается благодаря средствам массовой информации в значительно большей степени, чем технологическими составляющими глобализации – она просто шире таких отдельных составляющих, как сетевые технологии, мобильная связь, телевидение и прочее. Однако, несмотря на это, непосредственно СМИ, как глобальные средства, развиваются существенно медленнее, чем отдельные технологические решения и компоненты глобализации. При рассмотрении глобализации через призму средств массовой информации как инструмента развития международного маркетинга становится понятно, что они являются мощным, но, к сожалению, чаще всего разрушительным средством, имеющим возможность и способность обойти различные формальные барьеры, такие как суверенитет, независимость, национальные особенности и тому подобное. Не стоит исключать и возможность обхода такого явления, как «информационные войны». В статье проанализирована роль информационных технологий в установлении диалога и согласия в современном обществе, оцениваются проявление и степень влияния на процесс межкультурной коммуникации в контексте развития международного маркетинга и глобализации.ru
dc.description.abstractMass media globalization as part of the global informatization process encourage separate research endeavors, further explanation and analysis for a number of reasons, in particular, due to its scale, consequences and perspectives of the complex and dominant economic impact on all aspects of the economy as well as on humanitarian domain of social life. In modern realia, a generally accepted understanding of information technology has emerged, i. e. being a set of methods and software tools that are integrated into a technological chain to ensure the information accumulation, processing, storage, distribution and display. Apparently, global cultural affinity is gained through mass media to a much greater extent than by technological aspects of globalization – it is simply wider than the scope of such technology components as networks, mobile communications, television, etc. However, despite the above mentioned, the mass media development pace as a global tool is significantly more slowly than particular technological solutions and instruments of globalization. When considering globalization through the prism of mass media as a driver of international marketing development, it becomes clear that it is a powerful but yet, most frequently, a destructive instrument that has the capacity and the ability to bypass various formal barriers, such as sovereignty, independence, national specifics, etc. Moreover, we should not ignore the possibility of avoiding an “information war” phenomenon, either. The paper provides insights into the role of information technologies in establishing a dialogue and consent in modern society, it also seeks to evaluate their manifestation and effects on the process of cross-cultural communication in the context of international marketing development and globalization.en
dc.languageuk
dc.subjectміжкультурний діалогuk
dc.subjectміжнародний маркетингuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectрегіональні національні ЗМІuk
dc.subjectтолерантністьuk
dc.subjectсоціальна комунікаціяuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectмова міжнаціонального спілкуванняuk
dc.subjectмежкультурный диалогru
dc.subjectмеждународный маркетингru
dc.subjectинформацияru
dc.subjectинформационные технологииru
dc.subjectрегиональные национальные СМИru
dc.subjectтолерантностьru
dc.subjectсоциальная коммуникацияru
dc.subjectглобализацияru
dc.subjectязык межнационального общенияru
dc.subjectcross-cultural dialogueen
dc.subjectinternational marketingen
dc.subjectinformationen
dc.subjectinformation technologiesen
dc.subjectregional national mediaen
dc.subjecttoleranceen
dc.subjectsocial communicationen
dc.subjectglobalizationen
dc.subjectlanguage of interethnic communicationen
dc.titleВплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесівuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorПтащенко, Е. В.ru
local.contributor.altauthorРодионов, С. А.ru
local.contributor.altauthorКущ, Я. Н.ru
local.contributor.altauthorPtashchenko, O. V.en
local.contributor.altauthorRodionov, S. O.en
local.contributor.altauthorKushch, Y. M.en
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 4 (125)uk
local.identifier.doi10.30857/2413-0117.2018.4.9
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V125_P092-101.pdf208,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.