Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12319
Назва: The consumer influence decisions by the graphic and senzitive elements of the online fashion ads campaigns
Автори: Irimia, Constantin Ciprian
Ключові слова: luxury
fashion ads
online
bridal
mannequins
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Irimia C. C. The consumer influence decisions by the graphic and senzitive elements of the online fashion ads campaigns / C. C. Irimia // Збірник матеріалів II Міжнародної наукової конференції текстильних та фешн технологій KyivTex&Fashion / за заг. ред. Л. І. Зубкової : (1-2 листопада 2018 р., м. Київ). - Київ : КНУТД, 2018. - С. 141-145.
Короткий огляд (реферат): This study focuses on analyzing the quality and relevance of the online advertising information of a top group of fashion brands that activates in the bridal sector and market their luxury products in: Spain, Italy, France, and UK. The following issues have been analyzed: the quality of the advertising campaign and the typology of the models. Based on the results obtained, it was noted, according to each country, the existence of conceptual, visual and stylistic elements common to each brand that were considered and manipulated in a different degree of complexity. Some brands have managed to impose a well-defined stylistic and efficient identity, others less.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12319
ISBN: 978-617-7506-25-5
Розташовується у зібраннях:KyivTex&Fashion

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KyivTextFashin2018_P141-145.pdf107,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.