Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12445
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.contributor.authorВіннікова, Інна Ігорівна-
dc.date.accessioned2019-05-08T10:23:37Z-
dc.date.available2019-05-08T10:23:37Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifier.citationПономаренко І. В. Теоретико-методологічні основи дослідження цифрового маркетингу [Електронний ресурс] / І. В. Пономаренко, І. І. Віннікова // Інфраструктура ринку. – 2018. – Вип. 17. – С. 174-180. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/uk/17-2018uk
dc.identifier.issn2519-2868uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12445-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості функціонування цифрового маркетингу у сучасних умовах. Досліджено вплив інноваційних технологій на розвиток маркетингу. Наведено характеристику головних інструментів цифрового маркетингу та представлено програмне забезпечення, яке використовується для забезпечення комунікації з аудиторією. Розглянуто особливості розміщення контенту у відповідності зі стратегією цифрового маркетингу компанії. Розкрито основні етапи побудови воронки продажів у цифровому маркетингу.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены особенности функционирования цифрового маркетинга в современных условиях. Исследовано влияние инновационных технологий на развитие маркетинга. Приведена характеристика основных инструментов цифрового маркетинга и представлено программное обеспечение, которое используется для обеспечения коммуникации с аудиторией. Рассмотрены особенности размещения контента в соответствии со стратегией цифрового маркетинга компании. Раскрыты основные этапы построения воронки продаж в цифровом маркетинге.uk
dc.description.abstractThe article deals with the peculiarities of the functioning of digital marketing in modern conditions. The influence of innovative technologies on marketing development is investigated. The description of the main digital marketing tools and the software used to provide communication with the audience are presented. Features of content placement in accordance with the strategy of digital marketing of the company are considered. The basic stages of a sales pipeline construction in digital marketing are revealed.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectінтернетuk
dc.subjectцифрові каналиuk
dc.subjectконтентuk
dc.subjectворонка продажівuk
dc.subjectцифровой маркетингuk
dc.subjectинтернетuk
dc.subjectцифровые каналыuk
dc.subjectворонка продажuk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.subjectinternetuk
dc.subjectdigital channelsuk
dc.subjectcontentuk
dc.subjectsales pipelineuk
dc.titleТеоретико-методологічні основи дослідження цифрового маркетингуuk
dc.title.alternativeTheoretical and methodological bases of digital marketing investigationuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorPonomarenko, Igor-
local.contributor.altauthorVinnikova, Inna-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceІнфраструктура ринкуuk
local.sourceMarket Infrastructureuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.urihttp://www.market-infr.od.ua/uk/17-2018uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31.pdf390,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.