Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12446
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.date.accessioned2019-05-08T11:33:16Z-
dc.date.available2019-05-08T11:33:16Z-
dc.date.issued2018-04-
dc.identifier.citationПономаренко І. В. Маркетинг у соціальних мережах як один з ключових інструментів цифрового маркетингу [Електронний ресурс] / І. В. Пономаренко // Приазовський економічний вісник. – 2018. – Вип. 2 (07). – С. 77-81. – Режим доступу: http://pev.kpu.zp.ua/vypusk-7uk
dc.identifier.issn2522-4263uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12446-
dc.description.abstractУ статті представлено особливості реалізації маркетингових кампаній у соціальних мережах. Визначено специфіку побудови взаємовідносин між різноманітними суб’єктами у цифровій соціальній екосистемі. Доведено важливість використання різноманітного контенту, що сприяє побудові комунікацій між компанією та цільовою аудиторією. Представлено ключові етапи реалізації кампанії у соціальній мережі. Наведено характерні риси основних агентів впливу на цільову аудиторію у цифровій соціальній екосистемі.uk
dc.description.abstractВ статье представлены особенности реализации маркетинговых кампаний в социальных сетях. Определена специфика построения взаимоотношений между различными субъектами в цифровой социальной экосистеме. Доказана важность использования разнообразного контента, что способствует построению коммуникаций между компанией и целевой аудиторией. Представлены ключевые этапы реализации кампании в социальной сети. Приведены характерные черты основных агентов воздействия на целевую аудиторию в цифровой социальной экосистеме.uk
dc.description.abstractThe article presents the peculiarities of marketing campaigns realization in social networks. The specificity of constructing relationships between various actors in the digital social ecosystem is determined. The importance of using a variety of content that promotes communication between the company and the target audience is proven. The key stages of implementing a campaign in the social network are presented. The characteristic features of the main agents of influence on the target audience in the digital social ecosystem are given.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсоціальна мережаuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectінтернетuk
dc.subjectсоциальная сетьuk
dc.subjectцифровой маркетингuk
dc.subjectкоммуникацииuk
dc.subjectцелевая аудиторияuk
dc.subjectинтернетuk
dc.subjectsocial networkuk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.subjectcommunicationsuk
dc.subjecttarget audienceuk
dc.subjectinternetuk
dc.titleМаркетинг у соціальних мережах як один з ключових інструментів цифрового маркетингуuk
dc.title.alternativeSocial media marketing as one of the key digital marketing toolsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorPonomarenko, Igor-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceПриазовський економічний вісникuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.urihttp://pev.kpu.zp.ua/vypusk-7uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf279,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.