Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12447
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.date.accessioned2019-05-08T12:26:25Z-
dc.date.available2019-05-08T12:26:25Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПономаренко І. В. Цифровий маркетинг як ефективний інструмент підвищення рівня конкурентоспроможності компанії / І. В. Пономаренко // Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. – 2018. – № 15. – С. 57-65.uk
dc.identifier.issn2224-1213uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12447-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню специфіки використання ключових інструментів цифрового маркетингу компаніями в сучасних умовах. Розглянуто особливості реалізації інструменту пошукової оптимізації для потреб компанії. Визначено роль аналітики при комплексному дослідженні ефективності функціонування компанії в мережі Інтернет. Наведено приклади технічних пристроїв, що використовуються компаніями при реалізації маркетингових кампаній в офлайн-секторі. Висвітлено специфіку застосування компаніями технології віртуальної реальності в сучасних умовах.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена исследованию специфики использования ключевых инструментов цифрового маркетинга компаниями в современных условиях. Рассмотрены особенности реализации инструмента поисковой оптимизации для нужд компании. Определена роль аналитики при комплексном исследовании эффективности функционирования компании в сети Интернет. Приведены примеры технических устройств, используемых компаниями при реализации маркетинговых кампаний в офлайн-секторе. Исследована специфика применения компаниями технологии виртуальной реальности в современных условиях.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of the specifics of using key digital marketing tools by companies in modern conditions. The features of the SEO implementation for the needs of the company are considered. The role of analysts in the complex study of the company’s performance in the Internet is defined. Examples of technical devices used by companies in implementing marketing campaigns in the offline sector are given. The specificity of the virtual reality technology application by companies in modern conditions is studied.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectінтернетuk
dc.subjectцифрові каналиuk
dc.subjectконтентuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectцифровой маркетингuk
dc.subjectинтернетuk
dc.subjectцифровые каналыuk
dc.subjectцелевая аудиторияuk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.subjectthe Internetuk
dc.subjectdigital channelsuk
dc.subjectcontentuk
dc.subjecttarget audienceuk
dc.titleЦифровий маркетинг як ефективний інструмент підвищення рівня конкурентоспроможності компаніїuk
dc.title.alternativeЦифровой маркетинг как эффективный инструмент повышения уровня конкурентоспособности компанииuk
dc.title.alternativeDigital marketing as an efficient instrument for increasing company's competitiveness leveluk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorПономаренко, Игорь Витальевич-
local.contributor.altauthorPonomarenko, Igor-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceПроблеми інноваційно-інвестиційного розвиткуuk
local.sourceThe problems of innovation and investment-driven developmentuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ponomarenko.pdf420,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.