Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12453
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.contributor.authorБуяло, Антоніна Борисівна-
dc.date.accessioned2019-05-14T12:02:27Z-
dc.date.available2019-05-14T12:02:27Z-
dc.date.issued2018-08-
dc.identifier.citationПономаренко І. В. Особливості побудови маркетингової стратегії компанії на ринку оренди одягу, взуття та аксесуарів в Україні [Електронний ресурс] / І. В. Пономаренко, А. Б. Буяло // Економіка та суспільство. – 2018. – Вип. 17. – С. 334-340. – Режим доступу: http://economyandsociety.in.ua/journal-17/24-stati-17/2157-ponomarenko-i-v-buyalo-a-buk
dc.identifier.issn2524-0072uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12453-
dc.description.abstractУ статті розкрито доцільність проведення комплексного дослідження ринку оренди одягу, взуття та аксесуарів. Обґрунтовано необхідність застосування передового досвіду країн світу для розвитку зазначеного виду діяльності в Україні з урахуванням наявних національних, географічних, економічних та соціальних факторів. Доведено ефективність використання підходів класичного та цифрового маркетингу для залучення клієнтів у сфері оренди одягу, взуття та аксесуарів. Наведено основні інструменти цифрового маркетингу, які доцільно використовувати компаніям в Україні. Науково обґрунтовано, що зазначений підхід має важливе значення для розвитку національного ринку оренди одягу, взуття та аксесуарів і сприятиме зростанню рівня конкурентоспроможності економічної системи України.uk
dc.description.abstractВ статье раскрыта целесообразность проведения комплексного исследования рынка аренды одежды, обуви и аксессуаров. Обоснована необходимость применения передового опыта стран мира для развития данного вида деятельности в Украине с учетом имеющихся национальных, географических, экономических и социальных факторов. Доказана эффективность использования подходов классического и цифрового маркетинга для привлечения клиентов в сфере аренды одежды, обуви и аксессуаров. Приведены основные инструменты цифрового маркетинга, которые целесообразно использовать компаниям в Украине. Научно обосновано, что указанный подход имеет большое значение для развития национального рынка аренды одежды, обуви и аксессуаров и будет способствовать росту уровня конкурентоспособности экономической системы Украины.uk
dc.description.abstractThe article deals with the feasibility of conducting a comprehensive study of the rental market for clothing, footwear and accessories. The necessity of applying the best practices of the world countries for the development of this activity in Ukraine, taking into account the existing national, geographical, economic and social factors, is grounded. The effectiveness of classical and digital marketing approaches use for attracting customers in the sphere of renting clothes, footwear and accessories is proved. The main tools of digital marketing, which are appropriate for companies in Ukraine, are given. It is scientifically grounded that this approach is important for the development of the national market for the rental of clothing, footwear and accessories and will contribute to the growth of the level of competitiveness of Ukraine’s economic system.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectінтернетuk
dc.subjectорендаuk
dc.subjectринок одягу, взуття та аксесуарівuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectмаркетинговая стратегияuk
dc.subjectинтернетuk
dc.subjectарендаuk
dc.subjectрынок одежды, обуви и аксессуаровuk
dc.subjectцелевая аудиторияuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectinternetuk
dc.subjectleaseuk
dc.subjectmarket of clothing, shoes and accessoriesuk
dc.subjecttarget audienceuk
dc.titleОсобливості побудови маркетингової стратегії компанії на ринку оренди одягу, взуття та аксесуарів в Україніuk
dc.title.alternativeОсобенности построения маркетинговой стратегии компании на рынке аренды одежды, обуви и аксессуаров в Украинеuk
dc.title.alternativeFeatures of the company marketing strategy construction in the market of clothing, footwear and accessories retail in Ukraineuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorПономаренко, Игорь Витальевич-
local.contributor.altauthorБуяло, Антонина Борисовна-
local.contributor.altauthorPonomarenko, Igor-
local.contributor.altauthorBuialo, Antonina-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономіка та суспільствоuk
local.sourceEconomy and societyuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.doi10.32782/2524-0072/2018-17-49uk
local.identifier.urihttp://economyandsociety.in.ua/journal-17/24-stati-17/2157-ponomarenko-i-v-buyalo-a-buk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
49.pdf285,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.