Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12456
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.contributor.authorУнтура, Алла Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-05-14T13:08:52Z-
dc.date.available2019-05-14T13:08:52Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifier.citationПономаренко І. В. Використання кластерного аналізу для групування міжнародних компаній [Електронний ресурс] / І. В. Пономаренко, А. В. Унтура // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – Вип. 6 (17). – С. 792-796. – Режим доступу: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/index.php/17-2018-ukruk
dc.identifier.issn2518-1971uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12456-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню застосування кластерного аналізу для виокремлення груп під час проведення аналізу різноманітних соціально-економічних явищ та процесів. Обґрунтовано доцільність використання зазначеного статистичного підходу як ефективного методу для виділення груп з подібними одиницями сукупності. На основі рейтингу "Forbes" за 2017 р. проведено кластеризацію міжнародних компаній, що дасть змогу на підставі якісного аналізу виокремлених груп розробити ефективні стратегії розвитку глобального економічного середовища.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена исследованию применения кластерного анализа для выделения групп при проведении анализа различных социально-экономических явлений и процессов. Обоснована целесообразность использования указанного статистического подхода как эффективного метода для выделения групп с подобными единицами совокупности. На основе рейтинга "Forbes" за 2017 г. проведена кластеризация международных компаний, что позволит на основании анализа выделенных групп разработать эффективные стратегии развития глобальной экономической среды.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of the cluster analysis application to distinguish groups in the analysis of various socio-economic phenomena and processes. The expediency of using this statistical approach as an effective method for allocating groups with similar aggregate units is substantiated. Based on the "Forbes" 2017 ranking, a clustering of international companies has been conducted, which will allow, based on qualitative analysis of isolated teams, to develop effective strategies for the development of the global economic environment.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectForbesuk
dc.subjectдендрограмаuk
dc.subjectкластерний аналізuk
dc.subjectміжнародне економічне середовищеuk
dc.subjectтранснаціональна корпораціяuk
dc.subjectдендрограммаuk
dc.subjectкластерный анализuk
dc.subjectмеждународная экономическая средаuk
dc.subjectтранснациональная корпорацияuk
dc.subjectdendrogramuk
dc.subjectcluster analysisuk
dc.subjectinternational economic environmentuk
dc.subjecttransnational corporationuk
dc.titleВикористання кластерного аналізу для групування міжнародних компанійuk
dc.title.alternativeCluster analysis used for international companies groupinguk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorPonomarenko, Igor-
local.contributor.altauthorUntura, Alla-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceСхідна Європа: економіка, бізнес та управлінняuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.urihttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/index.php/17-2018-ukruk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
139.pdf225,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.