Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи" : [75] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

До колекції увійшли матеріали, які містять дослідження молодих учених з актуальних питань розвитку підприємницьких ініціатив на базі освітньо-інноваційної інтерактивної платформи.

  • Секція 1. Підприємницькі ініціативи: стратегічні вектори розвитку
  • Секція 2. Маркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціатив
  • Секція 3. Сталий розвиток підприємництва: корпоративна соціальна відповідальність та економічна безпека бізнесу
  • Секція 4. Сучасні енергоефективні та еколого-орієнтовані процеси і технології на основі використання освітньо-інноваційної інтерактивної платформи отримання бізнес-знань
  • Секція 5. Міжнародне правове забезпечення розвитку студентських підприємницьких ініціатив

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 75
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Латеральний маркетинг в підприємницькій діяльностіМосійчук, Ю. П.; Щербак, В. Г.
2018Удосконалення методики оцінювання інтегрованих маркетингових комунікацій підприємстваЛомова, Ю. С.; Шкода, М. С.
2018Франчайзинг як інструмент розвитку сфери послуг телекомунікації в умовах реформування галузіЛавреха, І. В.; Шкода, М. С.
2018Розвиток бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємстваКузьменко, С. А.; Щербак, В. Г.
2018Управління брендом інноваційної продукціїКовалишина, В. В.; Ніфатова, О. М.
2018Корпоративний ребрендинг і оцінка його результативностіКапустинський, Р. В.; Ніфатова, О. М.
2018Теоретичні основи формування конкурентної позиції підприємстваДудко, П. М.; Чжан, Сюаньє
2018Маркетингове планування як фактор підвищення ефективності діяльності підприємстваДудко, П. М.; Чень, Сянчжи
2018Інтернет-технології як напрям удосконалення комунікаційної політики підприємстваДудко, П. М.; Лю, Сяолінь
2018Підвищення ефективності рекламної компанії підприємств роздрібної торгівліДудко, П. М.; Кривонос, Є. О.
2018Особливості розробки конкурентної стратегії торговельного підприємства на засадах маркетингуГончаренко, І. М.; Ханіна, А. О.
2018Система маркетингових досліджень на підприємствіВасиленко, М. В.; Гончаренко, І. М.
2018Розвиток маркетингової діяльності підприємства на основі застосування інформаційних технологійБрусніцина, Д. Е.; Родіонов, С. О.
2018Сучасний стан експорту в Україні та перспективи його подальшого розвиткуШкода, М. С.; Ярошенко, А. Р.
2018Аналіз і оцінка інвестиційної привабливості корпораційМягких, І. М.; Федусенко, Д. Д.
2018Особливості бізнес-планування зовнішньоекономічної діяльності підприємстваКащенюк, І. П.; Шкода, М. С.
2018Створення нового продуктуДорученко, О. С.; Щербак, В. Г.
2018Сучасний стан та розвиток малого та середнього бізнесу в Україні в період антитерористичних операційДонченко, В. С.; Щербак, В. Г.
2018Витрати підприємства та їх класифікація для потреб управлінняДовбуш, В. І.; Кравчук, Д. О.
2018Управлінські рішення щодо удосконалення системи організації виробництва на підприємствіГончаренко, І. М.; Шарун, О. Ф.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 75