Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12557
Назва: Стратегічне планування на підприємстві готельного господарства
Інші назви: Стратегическое планирование на предприятии гостиничного хозяйства
Strategic planning at the hotel business enterprise
Автори: Балас, Д. С.
Крахмальова, Н. А.
Ключові слова: стратегічне планування
стратегічне управління
підприємства готельного господарства
етапи процесу стратегічного планування
стратегическое планирование
стратегическое управление
предприятия гостиничного хозяйства
этапы процесса стратегического планирования
strategic planning
strategic management
hotel industry enterprises
stages of the strategic planning process
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Балас Д. С. Стратегічне планування на підприємстві готельного господарства / Д. С. Балас, Н. А. Крахмальова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 24-28.
Короткий огляд (реферат): У статті на засадах теоретичного аналізу уточнено поняття стратегічного планування як базової складової стратегічного управління з урахуванням особливостей діяльності підприємств готельного господарства. Проаналізовано основні етапи процесу стратегічного планування, обґрунтовано відмінності між стратегічним та довгостроковим плануванням та визначено результати стратегічного планування.
В статье на основе теоретического анализа уточнено понятие стратегического планирования как базовой составляющей стратегического управления с учетом особенностей деятельности предприятий гостиничного хозяйства. Проанализированы основные этапы процесса стратегического планирования, обоснованы различия между стратегическим и долгосрочным планированием и определены результаты стратегического планирования.
The article on the basis of theoretical analysis clarifies the notion of strategic planning as the basic component of strategic management, taking into account the specifics of the activities of hotel industry enterprises. The main stages of the strategic planning process are analyzed, differences between strategic and long-term planning are substantiated and the results of strategic planning are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12557
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P024-028.pdf181,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.