Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12560
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолинець, Р. В.-
dc.contributor.authorКожушко, Р. Ю.-
dc.date.accessioned2019-05-31T11:08:50Z-
dc.date.available2019-05-31T11:08:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВолинець Р. В. Етапи формування стратегії розвитку торговельного підприємства / Р. В. Волинець, Р. Ю. Кожушко // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 43-46.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12560-
dc.description.abstractПроведене дослідження етапів формування стратегії розвитку торговельного підприємства, спрямованої на досягнення цілей розвитку, на відміну від цілей виживання, і заснованої на засадах інтенсивного розвитку при наявності суттєвого науково-технічного потенціалу.uk
dc.description.abstractПроведенное исследование этапов формирования стратегии развития торгового предприятия, направленной на достижение целей развития, в отличие от целей выживания, и основанной на принципах интенсивного развития при наличии существенного научно-технического потенциала.uk
dc.description.abstractThe study of the stages of formation of a strategy for the development of a trading company aimed at achieving development goals, in contrast to the goals of survival, and based on the principles of intensive development with the presence of significant scientific and technical potential.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмеханізмuk
dc.subjectстратегія конкурентного зростанняuk
dc.subjectстратегія інтегрованого зростанняuk
dc.subjectстратегія диверсифікованого зростанняuk
dc.subjectмеханизмuk
dc.subjectстратегия конкурентного ростаuk
dc.subjectстратегия интегрированного ростаuk
dc.subjectстратегия диверсифицированного ростаuk
dc.subjectmechanismuk
dc.subjectstrategy of competitive growthuk
dc.subjectintegrated growth strategyuk
dc.subjectdiversified growth strategyuk
dc.titleЕтапи формування стратегії розвитку торговельного підприємстваuk
dc.title.alternativeЭтапы формирования стратегии развития торгового предприятияuk
dc.title.alternativeStages of the formation of a trade enterprise development strategyuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorВолынец, Р. В.-
local.contributor.altauthorVolynets, R.-
local.contributor.altauthorKozhushko, R.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-12-06-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionПідприємницькі ініціативи: стратегічні вектори розвиткуuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P043-046.pdf148,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.