Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12577
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДорученко, О. С.-
dc.contributor.authorЩербак, В. Г.-
dc.date.accessioned2019-06-04T12:07:41Z-
dc.date.available2019-06-04T12:07:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДорученко О. С. Створення нового продукту / О. С. Дорученко, В. Г. Щербак // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 103-111.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12577-
dc.description.abstractСтаття є маркетинговим дослідженням створення та просування продукції для активного туризму та відпочинку. Дане дослідження було проведене після детального ознайомлення з тематичною літературою та іншими джерелами інформації, що стосуються цього питання. Була проведена досконала пошукова робота для найбільш повного та ефективного розкриття проблеми розробки концепту рекламування.uk
dc.description.abstractСтатья является маркетинговым исследованиям создания и продвижения продукции для активного туризма и отдыха. Данное исследование было проведено после детального ознакомления с тематической литературой и другими источниками информации, касающиеся этого вопроса. Была проведена совершенная поисковая работа для наиболее полного и эффективного раскрытия проблемы разработки концепта рекламы.uk
dc.description.abstractThe article is a marketing research to create and promote products for active tourism and recreation. This study was conducted after a thorough review of the thematic literature and other sources of information relevant to this issue. A thorough search work was carried out to find the most complete and effective solution to the problem of developing the concept of advertising.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectпросуванняuk
dc.subjectрекламуванняuk
dc.subjectпродуктuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectвідпочинокuk
dc.subjectторгівляuk
dc.subjectпродвижениеuk
dc.subjectрекламированиеuk
dc.subjectотдыхuk
dc.subjectторговляuk
dc.subjectpromotionuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectproductuk
dc.subjecttourismuk
dc.subjectrestuk
dc.subjecttradeuk
dc.titleСтворення нового продуктуuk
dc.title.alternativeСоздание нового продуктаuk
dc.title.alternativeCreation of a new productuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДорученко, А. С.-
local.contributor.altauthorDoruchenko, O.-
local.contributor.altauthorShcherbak, V.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-12-06-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionПідприємницькі ініціативи: стратегічні вектори розвиткуuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P103-111.pdf185,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.