Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12582
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасиленко, М. В.-
dc.contributor.authorГончаренко, І. М.-
dc.date.accessioned2019-06-04T12:35:24Z-
dc.date.available2019-06-04T12:35:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВасиленко М. В. Система маркетингових досліджень на підприємстві / М. В. Василенко, І. М. Гончаренко // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 135-140.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12582-
dc.description.abstractУ даній статті визначено поняття маркетингових досліджень на підприємстві. Запропоновано новий підхід до визначення змісту та класифікації маркетингових досліджень на підприємстві. Розглянуто систему маркетингових досліджень на підприємстві.uk
dc.description.abstractВ данной статье определено понятие маркетинговых исследований на предприятии. Предложен новый подход к определению содержания и классификации маркетинговых исследований на предприятии. Рассмотрена система маркетинговых исследований на предприятии.uk
dc.description.abstractThis article defines the concept of marketing research in the enterprise. A new approach to determining the content and classification of marketing research in the enterprise is proposed. The system of marketing researched in the enterprise.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectмаркетингова інформаційна системаuk
dc.subjectмаркетингова службаuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectмаркетинговые исследованияuk
dc.subjectмаркетинговая организационная структураuk
dc.subjectмаркетинговая службаuk
dc.subjectпредприятиеuk
dc.subjectmarketing researchuk
dc.subjectmarketing organizational structureuk
dc.subjectmarketing serviceuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.titleСистема маркетингових досліджень на підприємствіuk
dc.title.alternativeСистема маркетинговых исследований на предприятииuk
dc.title.alternativeThe system of marketing investigations on enterpriseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorВасиленко, Н. В.-
local.contributor.altauthorГончаренко, И. Н.-
local.contributor.altauthorVasylenko, M.-
local.contributor.altauthorGoncharenko, I.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-12-06-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P135-140.pdf849,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.