Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12616
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудко, П. М.-
dc.contributor.authorЛю, Сяолінь-
dc.date.accessioned2019-06-07T09:51:39Z-
dc.date.available2019-06-07T09:51:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДудко П. М. Інтернет-технології як напрям удосконалення комунікаційної політики підприємства / П. М. Дудко, Лю Сяолінь // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 160-165.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12616-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду теоретичних засад щодо удосконалення комунікаційної політики підприємства на основі інтернет-технологій. В статті визначено основні елементи сучасного інтернет-маркетингу, розкрито його необхідність в комунікаційній політиці підприємства. В статті також проаналізовано основні елементи системи маркетингових інтернет-комунікацій. Зроблено висновок щодо впливу інтернет-технологій на маркетингову діяльність підприємства.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена рассмотрению теоретических основ совершенствования коммуникационной политики предприятия на основе интернет-технологий. В статье определены основные элементы современного интернет-маркетинга, раскрыта его необходимость в коммуникационной политике предприятия. В статье также проанализированы основные элементы системы маркетинговых интернет-коммуникаций. Сделан вывод о влиянии интернет-технологий на маркетинговую деятельность предприятия.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the consideration of theoretical principles for improving the communication policy of the enterprise on the basis of Internet technologies. The article defines the main elements of modern Internet marketing, discloses its necessity in the communications policy of the enterprise. The article also analyzes the main elements of the system of marketing Internet communications. A conclusion is made about the impact of Internet technologies on the marketing activities of the enterprise.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectінтернет-технологіяuk
dc.subjectкомунікаційна політикаuk
dc.subjectінтернет-маркетингuk
dc.subjectмаркетингові інтернет-комунікаціїuk
dc.subjectкоммуникацияuk
dc.subjectинтернет-технологияuk
dc.subjectкоммуникационная политикаuk
dc.subjectинтернет-маркетингuk
dc.subjectмаркетинговые интернет-коммуникацииuk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjectinternet technologyuk
dc.subjectcommunication policyuk
dc.subjectinternet marketinguk
dc.subjectmarketing internet communicationsuk
dc.titleІнтернет-технології як напрям удосконалення комунікаційної політики підприємстваuk
dc.title.alternativeИнтернет-технологии как направление совершенствования коммуникационной политики предприятияuk
dc.title.alternativeInternet technology as a guide to improvement of the business communication policyuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДудко, П. Н.-
local.contributor.altauthorЛю, Сяолинь-
local.contributor.altauthorDudko, P.-
local.contributor.altauthorLiu, Xiaolin-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-12-06-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P160-165.pdf171,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.