Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12618
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудко, П. М.-
dc.contributor.authorЧжан, Сюаньє-
dc.date.accessioned2019-06-11T10:59:22Z-
dc.date.available2019-06-11T10:59:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДудко П. М. Теоретичні основи формування конкурентної позиції підприємства / П. М. Дудко, Чжан Сюаньє // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 170-174.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12618-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду поняття "конкурентна позиція", визначаються його складові частини і проводиться їх детальний аналіз. Виділяються основні види конкурентної позиції для кращого розуміння її сутності.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена рассмотрению понятия "конкурентная позиция", определяются его составные части и проводится их подробный анализ. Выделяются основные виды конкурентной позиции для лучшего понимания ее сущности.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the concept of "competitive position", determines its constituent parts and conducts a detailed analysis. The main types of competitive position are distinguished for better understanding of its essence.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectконкурентна позиціяuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectкомерційне підприємствоuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectприбутокuk
dc.subjectпозиціяuk
dc.subjectумови виробництваuk
dc.subjectконкурентная позицияuk
dc.subjectконкуренцияuk
dc.subjectкоммерческое предприятиеuk
dc.subjectрынокuk
dc.subjectпотребительuk
dc.subjectприбыльuk
dc.subjectпозицияuk
dc.subjectусловия производстваuk
dc.subjectcompetitive positionuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectcommercial enterpriseuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectconsumeruk
dc.subjectprofituk
dc.subjectpositionuk
dc.subjectproduction conditionsuk
dc.titleТеоретичні основи формування конкурентної позиції підприємстваuk
dc.title.alternativeТеоретические основы формирования конкурентной позиции предприятияuk
dc.title.alternativeTheoretical bases for the competitive position of the enterpriseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДудко, П. Н.-
local.contributor.altauthorЧжан, Сюанье-
local.contributor.altauthorDudko, P.-
local.contributor.altauthorChzhan, Syuane-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-12-06-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P170-174.pdf242,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.