Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12619
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКапустинський, Р. В.-
dc.contributor.authorНіфатова, О. М.-
dc.date.accessioned2019-06-11T11:06:19Z-
dc.date.available2019-06-11T11:06:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКапустинський Р. В. Корпоративний ребрендинг і оцінка його результативності / Р. В. Капустинський, О. М. Ніфатова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 175-180.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12619-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність та досвід застосування ребрендингу компаніями в сучасних ринкових умовах, причини, завдання, прийоми його проведення. Запропоновано підхід до оцінки результативності ребрендингу з огляду на стан показників адекватності, сили домінування та масштабності бренду.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены сущность и опыт применения ребрендинга компаниями в современных рыночных условиях, причины, задачи, приёмы его проведения. Предложен подход к оценке результативности ребрендинга с точки зрения состояния показателей адекватности, силы доминирования и масштабности бренда.uk
dc.description.abstractIn the article investigate the essence of rebranding and experience in it by companies in modern market conditions, reasons, tasks, methods of its conducting. The approach to estimation of resultativeness of the rebranding from the point of view of parameters of brands adequacy, power of domination and scale rate is proposed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectребредингuk
dc.subjectренеймінгuk
dc.subjectрестайлінгuk
dc.subjectпозиціонуванняuk
dc.subjectмісіяuk
dc.subjectадекватністьuk
dc.subjectсила домінуванняuk
dc.subjectмасштабністьuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectренеймингuk
dc.subjectрестайлингuk
dc.subjectпозиционированиеuk
dc.subjectмиссияuk
dc.subjectадекватностьuk
dc.subjectсила доминированияuk
dc.subjectмасштабностьuk
dc.subjectэффективностьuk
dc.subjectbrandinguk
dc.subjectrebrandinguk
dc.subjectrenaminguk
dc.subjectrestylinguk
dc.subjectpositioninguk
dc.subjectmissionuk
dc.subjectadequacyuk
dc.subjectpower of dominationuk
dc.subjectscale rateuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.titleКорпоративний ребрендинг і оцінка його результативностіuk
dc.title.alternativeКорпоративный ребрендинг и оценка его результативностиuk
dc.title.alternativeCorporate rebranding and evaluation of its resultsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorКапустинский, Р. В.-
local.contributor.altauthorНифатова, Е. М.-
local.contributor.altauthorKapustinsky, R.-
local.contributor.altauthorNifatova, O.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-12-06-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P175-180.pdf3,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.