Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12620
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовалишина, В. В.-
dc.contributor.authorНіфатова, О. М.-
dc.date.accessioned2019-06-11T11:10:26Z-
dc.date.available2019-06-11T11:10:26Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКовалишина В. В. Управління брендом інноваційної продукції / В. В. Ковалишина, О. М. Ніфатова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 181-190.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12620-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі розвитку управління брендом інноваційної продукції підприємства в сучасних умовах ринку. Автором окреслено основні аспекти даної теми, які обумовлюють зміст інноваційної діяльності підприємства. Проаналізовано фактори, які стримують інноваційний розвиток і інноваційну активність підприємств України.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена проблеме развития управления брендом инновационной продукции предприятия в современных условиях рынка. Автором определены основные аспекты данной темы, которые обусловливают содержание инновационной деятельности предприятия. Проанализированы факторы, сдерживающие инновационное развитие и инновационную активность предприятий Украины.uk
dc.description.abstractArticle is devoted to a problem of development of innovative activity of brand management of innovation products in modern conditions of the market. The author designated the main aspects of this subject which cause the content of innovative activity of the enterprise. Factors which constrain innovative development and innovative activity of the enterprises of Ukraine are analyzed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectінноваційний процесuk
dc.subjectінноваційний менеджментuk
dc.subjectінноваційна активністьuk
dc.subjectинновационная деятельностьuk
dc.subjectинновационный процессuk
dc.subjectинновационный менеджментuk
dc.subjectинновационная активностьuk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectinnovative processuk
dc.subjectinnovative managementuk
dc.subjectinnovative activityuk
dc.titleУправління брендом інноваційної продукціїuk
dc.title.alternativeУправление брендами инновационной продукцииuk
dc.title.alternativeBrand management of innovation productsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorНифатова, Е. М.-
local.contributor.altauthorKovalishina, V.-
local.contributor.altauthorNifatova, O.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-12-06-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P181-190.pdf373,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.