Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12621
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьменко, С. А.-
dc.contributor.authorЩербак, В. Г.-
dc.date.accessioned2019-06-11T11:15:47Z-
dc.date.available2019-06-11T11:15:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКузьменко С. А. Розвиток бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємства / С. А. Кузьменко, В. Г. Щербак // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 191-196.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12621-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду теоретичних засад розвитку бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємства. В статті визначено специфіку бренд-менеджменту відповідно до сучасної концепції управління марочним капіталом, проаналізовано структуру бренд-менеджменту підприємства, яка заснована на принципі ієрархічності рівнів управління.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена рассмотрению теоретических основ развития бренд-менеджмента в системе маркетинговой деятельности предприятия. В статье определена специфика бренд-менеджмента в соответствии с современной концепцией управления марочным капиталом, проанализирована структура бренд-менеджмента предприятия, основанная на принципе иерархичности уровней управления.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the consideration of the theoretical principles of brand management development in the system of marketing activity of the enterprise. The article specifies the specifics of brand management in accordance with the modern concept of management of venture capital, analyzes the structure of brand management of the enterprise, which is based on the principle of hierarchy of management levels.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectбренд-менеджментuk
dc.subjectконцепціяuk
dc.subjectпортфель брендівuk
dc.subjectторгова маркаuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectконцепцияuk
dc.subjectпортфель брендовuk
dc.subjectторговая маркаuk
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk
dc.subjectbrand managementuk
dc.subjectconceptuk
dc.subjectbrand portfoliouk
dc.subjectbranduk
dc.subjectmarketing activityuk
dc.titleРозвиток бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємстваuk
dc.title.alternativeРазвитие бренд-менеджмента в системе маркетинговой деятельности предприятияuk
dc.title.alternativeBrand management development in the system of marketing activities of the enterpriseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorKuzmenko, S.-
local.contributor.altauthorShcherbak, V.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-12-06-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P191-196.pdf3,82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.