Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12623
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛомова, Ю. С.-
dc.contributor.authorШкода, М. С.-
dc.date.accessioned2019-06-12T09:38:40Z-
dc.date.available2019-06-12T09:38:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛомова Ю. С. Удосконалення методики оцінювання інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства / Ю. С. Ломова, М. С. Шкода // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 204-209.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12623-
dc.description.abstractУ статті досліджено напрямки удосконалення методики оцінювання інтегрованих маркетингових комунікацій на прикладі ТОВ «Епіцентр К». Встановлено, що застосування інтегрованого підходу до планування маркетингових комунікацій в ТОВ «Епіцентр-К» дає змогу досягати високого рівня задоволення його покупців та створювати істотні переваги для підприємства перед конкурентами.uk
dc.description.abstractВ статье исследованы направления совершенствования методики оценки интегрированных маркетинговых коммуникаций на примере ООО «Эпицентр К». Установлено, что применение интегрированного подхода к планированию маркетинговых коммуникаций в ООО «Эпицентр-К» позволяет достигать высокого уровня удовлетворения его покупателей и создавать существенные преимущества для предприятия перед конкурентами.uk
dc.description.abstractIn the article the directions of perfection of the method of estimation of integrated marketing communications on the example of LLC "Epicenter K" are investigated. It is established that application of the integrated approach to marketing communications planning at Epitsentr-K LLC enables to achieve a high level of satisfaction of its customers and to create significant advantages for the enterprise before competitors.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectкомунікаційна політикаuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectефективність комунікаційuk
dc.subjectкоммуникационная политикаuk
dc.subjectмаркетинговая стратегияuk
dc.subjectэффективность коммуникацийuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectbranduk
dc.subjectcommunication policyuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectefficiency of communicationsuk
dc.titleУдосконалення методики оцінювання інтегрованих маркетингових комунікацій підприємстваuk
dc.title.alternativeСовершенствование методики оценки интегрированных маркетинговых коммуникаций предприятияuk
dc.title.alternativeImprovement of the method of evaluation of integrated marketing companies of the enterpriseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorЛомовая, Ю. С.-
local.contributor.altauthorLomova, Yu.-
local.contributor.altauthorShkoda, M.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-12-06-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P204-209.pdf186,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.