Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12625
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНіфатова, О. М.-
dc.contributor.authorЛитовка, Ю. С.-
dc.date.accessioned2019-06-12T09:58:19Z-
dc.date.available2019-06-12T09:58:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНіфатова О. М. Франчайзингова форма використання бренда туристичних підприємств / О. М. Ніфатова, Ю. С. Литовка // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 217-222.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12625-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню франчайзингової форми використання бренда туристичних підприємств. В статті визначено специфіку функціонування франчайзингової системи, зроблено аналіз взаємовигідності відносин в системі франчайзингу для учасників угоди, досліджено активність франчайзингових туристичних мереж в Україні.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена исследованию франчайзинговой формы использования бренда туристических предприятий. В статье определена специфика функционирования франчайзинговой системы, сделан анализ взаимной выгоды отношений в системе франчайзинга для участников сделки, исследована активность франчайзинговых туристических сетей в Украине.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the research of the franchising form of the use of the brand of tourism enterprises. The article defines the specifics of the functioning of the franchising system, analyzes the mutually beneficial relationships in the franchising system for the participants of the transaction, analyzes the activity of franchising tourist networks in Ukraine.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectфранчайзингuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectфранчайзерuk
dc.subjectфранчайзіuk
dc.subjectфранчайзиuk
dc.subjecttourismuk
dc.subjectfranchisinguk
dc.subjectbranduk
dc.subjectfranchisoruk
dc.subjectfranchiseeuk
dc.titleФранчайзингова форма використання бренда туристичних підприємствuk
dc.title.alternativeФранчайзинговая форма использования бренда туристических компанийuk
dc.title.alternativeFranchising form for use of brands of tourist enterprisesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorНифатова, Е. М.-
local.contributor.altauthorNifatova, O.-
local.contributor.altauthorLytovka, Yu.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-12-06-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P217-222.pdf163,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.