Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12629
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСалюк, А. П.-
dc.contributor.authorХолодна, К. Г.-
dc.contributor.authorЧепела, В. В.-
dc.date.accessioned2019-06-12T10:33:54Z-
dc.date.available2019-06-12T10:33:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСалюк А. П. Інформаційна складова як інструмент удосконалення процесу створення бренду підприємства / А. П. Салюк, К. Г. Холодна, В. В. Чепела // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 245-249.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12629-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто можливість використання інформаційної складової для формування бренду підприємства. У цьому зв’язку підвищується значущість ефективного управління комунікаціями, постає необхідність розробки нових принципів, методів та моделей управління маркетинговими комунікаціями.uk
dc.description.abstractВ работе рассмотрена возможность использования информационной составляющей для формирования бренда предприятия. В этой связи повышается значимость эффективного управления коммуникациями, возникает необходимость разработки новых принципов, методов и моделей управления маркетинговыми коммуникациями.uk
dc.description.abstractThe paper considers the possibility of using an information component to form a company brand. In this context, the importance of effective communication management increases, and the need to develop new principles, methods and models of marketing communications management is emerging.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectінформаційна складоваuk
dc.subjectмаркетингові інструментиuk
dc.subjectинформационная составляющаяuk
dc.subjectмаркетинговые инструментыuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectbrandinguk
dc.subjectinformation componentuk
dc.subjectmarketing toolsuk
dc.titleІнформаційна складова як інструмент удосконалення процесу створення бренду підприємстваuk
dc.title.alternativeИнформационная составляющая как инструмент совершенствования процесса создания бренда компанииuk
dc.title.alternativeInformation component as an instrument for improvement of the process of creation of brand of enterpriseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorХолодная, Е. Г.-
local.contributor.altauthorSaluk, A.-
local.contributor.altauthorHolodna, K.-
local.contributor.altauthorChepela, V.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-12-06-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P245-249.pdf161,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.