Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12630
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербак, В. Г.-
dc.contributor.authorЧжао, Цзун-
dc.date.accessioned2019-06-12T10:49:10Z-
dc.date.available2019-06-12T10:49:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЩербак В. Г. Вплив етапів життєвого циклу товару на формування асортиментної політики підприємства / В. Г. Щербак, Чжао Цзун // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 250-253.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12630-
dc.description.abstractЗапропоновано модель управління товарною політикою підприємства-виробника з урахуванням етапу життєвого циклу кожної асортиментної групи, яка відображає взаємозв’язок обсягу випуску кожної товарної одиниці підприємства та імовірності її переходу до стану виходу з ринку під впливом ринкових сил.uk
dc.description.abstractПредложена модель управления товарной политикой предприятия-производителя с учетом этапа жизненного цикла каждой ассортиментной группы, которая отражает взаимосвязь объема выпуска каждой товарной единицы предприятия и вероятности ее перехода в состояние выхода с рынка под влиянием рыночных сил.uk
dc.description.abstractThe model of management of the commodity policy of the enterprise-manufacturer with the account of a stage of a life cycle of each assortment group, which reflects interrelation of volume of release of each commodity unit of the enterprise and probability of its transition to the state of an exit from the market under the influence of market forces is offered.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectетап життєвого циклуuk
dc.subjectасортиментна групаuk
dc.subjectэтап жизненного циклаuk
dc.subjectассортиментная группаuk
dc.subjectmodeluk
dc.subjectstage of life cycleuk
dc.subjectassortment groupuk
dc.titleВплив етапів життєвого циклу товару на формування асортиментної політики підприємстваuk
dc.title.alternativeВлияние этапов жизненного цикла товара на формирование ассортиментной политики предприятияuk
dc.title.alternativeEffect of the product life cycle stage on the formation of companies assortment policyuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorScherbak, V.-
local.contributor.altauthorChzhao, Tszun-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-12-06-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P250-253.pdf173,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.