Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1286
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГудкова, Наталья Николаевна-
dc.date.accessioned2016-03-25T09:03:12Z-
dc.date.available2016-03-25T09:03:12Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГудкова Н. Н. Становление концепта «Эксклюзивность» в русском печатном рекламном тексте XIX-XXI ст. : монография / Н. Н. Гудкова. – Киев: Аграр Медиа Групп, 2012. – 310 с.uk
dc.identifier.isbn978-617-646-061-9uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1286-
dc.description.abstractВ монографии в контексте общетеоретических проблем когнитивной лингвистики рассматривается вопрос взаимообусловленности динамики концепта и концептуальной картины мира. Диахроническое исследование концепта «Эксклюзивность» в аспекте его функционирования в социально ориентированном информативном пространстве – рекламном дискурсе – позволяет зафиксировать уникальные модусы бытия концепта на этапах его становления, проследить трансформацию и определить особенности эволюции данного феномена.uk
dc.description.abstractУ монографії у контексті загальнотеоретичних проблем когнітивної лінгвістики розглядається питання взаємообумовленої динаміки концепту та концептуальної картини світу. Діахронічне дослідження концепту «Ексклюзивність» у аспекті його функціонування в соціально орієнтованому інформативному просторі – рекламному дискурсі – дозволяє зафіксувати унікальні модуси буття концепту на етапах його становлення, прослідкувати трансформацію та визначити особливості еволюції даного феномену.uk
dc.description.abstractThe monograph, in the context of the general purpose problems of cognitive linguistics, reveals the problem of the interdependent dynamics of the concept and the conceptual worldview. The diachronic study of the concept “Exclusiveness” from the point of view of its functioning in the social oriented information space such as advertising discourse lets fix the unique modes of existence of the concept at the stages of its formation, follow up its transformation and determine the peculiarities of this phenomenon evolution.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherАграр Медиа Группuk
dc.subjectконцептuk
dc.subjectексклюзивністьuk
dc.subjectдореволюційний рекламний текстuk
dc.subjectрадянський рекламний текстuk
dc.subjectсучасний рекламний текстuk
dc.subjectфреймuk
dc.subjectреклама ексклюзивних товарівuk
dc.subjectеволюціяuk
dc.subjectконцептuk
dc.subjectэксклюзивностьuk
dc.subjectдореволюционный рекламный текстuk
dc.subjectсоветский рекламный текстuk
dc.subjectсовременный рекламный текстuk
dc.subjectфреймuk
dc.subjectреклама эксклюзивных товаровuk
dc.subjectэволюцияuk
dc.subjectconceptuk
dc.subjectexclusivenessuk
dc.subjectpre-revolutionary advertising textuk
dc.subjectSoviet advertising textuk
dc.subjectmodern advertising textuk
dc.subjectframeuk
dc.subjectexclusive-goods advertisinguk
dc.subjectevolutionuk
dc.titleСтановление концепта «Эксклюзивность» в русском печатном рекламном тексте XIX-XXI ст.uk
dc.typeMonographuk
local.contributor.altauthorГудкова, Н. Н.-
local.contributor.altauthorГудкова, Н. М.-
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Монографії)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МОНОГРАФИЯ ГУДКОВА 2012.pdf4,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.